اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح ملی بانک جامع تجهیزات برق اجرا می‌شود

طرح ملی ایجاد بانک جامع مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات برق در کشور اجرا می‌شود.

طرح ملی بانک جامع تجهیزات برق اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر صبح امروز به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان این شرکت با حضور در معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان، ضمن بازدید از پروژه‌های تحقیقاتی این معاونت، در نشستی با مدیران و کارشناسان شرکت کرد.

حمیدرضا ترحمی، معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به هدف از بازدید هاشم علی‌پور، مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال شرکت توانیر گفت: این نشست به‌منظور هم‌افزایی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی این معاونت در معرفی نرم‌افزار تهیه ستینگ رله‌های حفاظتی تجهیزات فوق توزیع و تشریح اقدامات انجام‌شده در رابطه با طرح ملی ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا به‌منظور مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تشریح اقدامات انجام‌شده در رابطه با طرح ویژه ملی ارائه راهکار به‌منظور حفاظت و صیانت از تجهیزات شبکه برق با اولویت مناطق ناامن، معرفی نسخه اینترنتی سیمولاتور آموزشی پست، معرفی سیمولاتور آموزشی رله و حفاظت و معرفی کتاب اصول تجزیه و تحلیل حوادث نیز در این نشست انجام شد.

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول