اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| روشنایی معابر روستای دهملای شاهرود برقرار شد

روشنایی معابر روستای دهملای شهرستان شاهرود با پیگیری‌های انجام‌شده برقرار شد.

فارس من| روشنایی معابر روستای دهملای شاهرود برقرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «به روستاهای سمنان بپردازید» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «روستاهای سمنان مشکلات زیادی از دفن زباله تا راه و هزار مشکل دیگر دارند؛ به مشکلات روستاها هم بپردازید»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان در پی گلایه‌های مردمی از نبود روشنایی در معابر این روستا، از اجرای طرح روشنایی معابر بلوار روستای دهملا به سمت قلعه حاجی این شهرستان خبر داد.

جمال فرخ‌زاده بیان کرد: 29 نفر از نیروهای اجرایی این مدیریت ظرف 6 روز کاری، طرح مذکور را به انجام رساندند و روشنایی این روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه برای عملیاتی کردن این طرح، یک هزار و 245 متر کابل خودنگهدار احداث شده است، یادآور شد: نصب 25 اصله پایه و 53 دستگاه سرچراغ از دیگر اقدامات به عمل آمده به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه توسعه شبکه و تأمین روشنایی معابر ازجمله اهداف طرح قیدشده بوده، تصریح کرد: 977 میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول