اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

150 خودروی مسافری به اعزام زائران سمنانی اربعین اختصاص یافت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اختصاص 150 دستگاه خودروی مسافربری برای اعزام زائران سمنانی اربعین حسینی خبر داد.

150 خودروی مسافری به اعزام زائران سمنانی اربعین اختصاص یافت

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: شاغلان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای خدمات‌رسانی به زائران حرم حسینی آمادگی کامل دارند و شاهد مشارکت گستره آنها در برگزاری این مراسم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مراسم پیاده‌روی کربلا در روز اربعین از دیرباز در میان شیعیان و دوستداران اهل‌بیت (ع) اهمیت بسزایی داشته است، افزود: شاغلان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران و ادای دین به سرور و سالار شهیدان با بهره‌مندی از حداکثر توان خود آماده ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام حسین (ع) هستند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اهمیت تأمین ایمنی سفر و ارتقای خدمات زائران افزود: 150 دستگاه ناوگان مسافربری جاده‌ای با کمترین هزینه برای اعزام زائران اختصاص یافته است.

منصورکیایی بیان کرد: تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی در حال برنامه‌ریزی است و در صورت نیاز، آمادگی کامل برای تأمین ناوگان موردنظر از استان‌های هم‌جوار نیز وجود دارد.

وی افزود: تمام کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان و ادارات شهرستانی با بهره‌مندی از امکانات موجود ، توان خود را برای ارائه سفری ایمن به زائران به کار خواهند گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ضمن تشکر از همکاری صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن‌های مسافری استان و تأکید بر به‌کارگیری تمام توان و امکانات تشکل‌های صنفی، اعزام ناوگان و رانندگان زیرپوشش به مرز تعیین‌شده برای جابه‌جایی زوار و هماهنگی برای تشکیل جلسه‌های توجیهی برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی و تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس راه استان در حال انجام است.

انتهای پیام/74030/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول