اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله حوادث فارس| از هشدار به تبلیغات‌چی‌ها تا کشف انواع کالاهای قاچاق

هشدار پلیس برای تبلیغات خلاف قانون در فضای مجازی و کشف انواع کالاهای قاچاق از اهم خبرهای حوادث امروز در استان سمنان است.

مجله حوادث فارس| از هشدار به تبلیغات‌چی‌ها تا کشف انواع کالاهای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان به صاحبان صنوف برای هرگونه تبلیغات غیرمجاز و خلاف قانون در فضای مجازی هشدار داد.

طبق ضوابط هرگونه تبلیغ کالا و خدمات غیرمجاز در فضای مجازی، انجام، تسهیل یا فراهم آوردن اعمال خلاف قانون و منافی عفت عمومی برای اماکن عمومی ممنوع است.

همچنین اداره نظارت بر اماکن عمومی سمنان در اجرای رصد فضای مجازی بیش از 50 واحد صنفی مورد ارزیابی قرار داد که از این تعداد، بالغ بر 15 واحد صنفی در شهر سمنان به علت عدم رعایت ضوابط اداره اماکن عمومی پلمپ یا اخطار پلمپ دریافت کردند.

ایست پلیس به محموله مرغ‌های گوشتی قاچاق

سرهنگ محمد مهرابی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت: مأموران پاسگاه انتظامی لاسجرد سرخه حین گشت‌زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه کامیونت واقع در زائرسرای این شهرستان مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه و قانونی درنهایت بازدید از خودرو، یک هزار و 200 قطعه مرغ گوشتی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با بیان اینکه مرغ‌های کشف‌شده به یکی از استان‌های هم‌جوار حمل می‌شد، گفت: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان، 300 میلیون ریال اعلام شده است.

موتورسیکلت قاچاق در مهدی‌شهر توقیف شد

سرهنگ ابوطالب حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهدی‌شهر حین گشت‌زنی در سطح حوزه به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا مشکوک شدند.

وی به بررسی‌های اولیه مأموران و احراز تردد غیرقانونی راکب 55 ساله اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی در اکیپی ترکیبی موتورسیکلت هزار سی‌سی را متوقف و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر ارزش ریالی موتورسیکلت توقیف‌شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همه اقدامات قانونی پلیس نیز در این راستا انجام گرفت.

حضور حافظان قرآن کریم ناجا در برنامه زنده تلویزیونی

برنامه قرآنی بشارت 1453 با حضور فرزندان کارکنان پلیس سمنان از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی سمنان پخش شد.

فاطمه سالمی، فاطمه قندالی، فاطمه عزیزی و زینب بنی‌اسدی حافظان قرآن کریم از خانواده قرآنی پلیس سمنان هستند که با دعوت صداوسیما در این برنامه شرکت کردند.

برنامه قرآنی بشارت 1453 طرح سراسری با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم بوده که بر اساس شیوه‌نامه تنظیمی عقیدتی سیاسی ناجا و صداوسیمای کشور با حضور کارکنان و خانواده‌های حافظ قرآن اجرا می‌شود که هدف اصلی آن، تقویت بنیه اعتقادی، دینی و تشویق فرزندان و افراد فعال در این حوزه است.

گشت‌های رضویون؛ گامی بلند در راستای مردمی کردن امنیت

فرمانده انتظامی شهرستان میامی، گشت‌های رضویون را گامی بلند در راستای مردمی کردن امنیت دانست و تأکید کرد: با حضور بسیجیان دلاور در کنار مأموران مخترع پلیس شاهد ارتقای امنیت خواهیم بود.

سرگرد احمد حاج‌پروانه در کارگاه آموزشی ضابطین مخصوص گشت‌های مشترک سپاه و ناجا اظهار داشت: اصلی‌ترین مسأله‌ای که دشمنان نظام و انقلاب روی آن دست گذاشته‌اند، امنیت است.

وی، هدف اصلی گشت‌های رضویون را تأمین امنیت توسط خود مردم خواند و گفت: تبادل اطلاعات مهم در حوزه استحفاظی و تعامل با مردم را دو انتظار پلیس از گشت‌های رضوی دانست و تأکید کرد: بی‌تردید با حضور بسیجیان در کنار مأموران مقتدر ناجا شاهد افزایش روزافزون امنیت خواهیم بود.

توقیف محموله طاق قاچاق در دامغان

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از توقیف یک دستگاه نیسان حامل 700 کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش 40 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدرضا علوی اظهار کرد: مأموران انتظامی دامغان در پی دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق چوب در حوالی امیرآباد این شهرستان، اقدامات قانونی خود را آغاز و در بررسی‌های اولیه و هماهنگی‌های لازم قضایی در این خصوص پلیس، یک دستگاه نیسان حامل 700 کیلوگرم چوب درخت کویری طاق را توقیف کردند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول