اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نقش محوری جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب فراموش نشود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: نقش محوری جوانان امروز در تمام بخش‌ها نیاز به بازیابی دارد و در بیانیه گام دوم انقلاب هم نباید فراموش شود.

نقش محوری جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب فراموش نشود

حجت‌الاسلام محمود نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محورها در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، توجه به نقش نیروی جوان متعهد و انقلابی است.

وی افزود: معظم له در این بیانیه آورده‌اند که سرانجام در عرصه‌های مدیریت کشور، جوان باید نقش‌آفرینی کند. البته نه هر جوانی، جوانی که احساس تعهد کند احساس مسؤولیت کند.

نطنزی افزود: در منطق معظم‌له، جوان‌گرایی در تقابل با شایسته‌سالاری نیست؛ این‌گونه نیست که بتوان با تأکید بر جوان‌گرایی، شایستگان را حذف کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: بدون شک نگرش رهبری بر سپردن امور به جوانان شایسته و صاحب صلاحیت است که باید نسبت به این شاخص دقت لازم به عمل آید تا رویکرد حکیمانه حضرت آقا به‌خوبی به منصه ظهور برسد.

نطنزی تصریح کرد: یکی از مجموعه‌های جوان محور، جمعیت هلال‌احمر بوده که با تمام توان به دنبال این است تا بتواند به فرمایش گران‌سنگ رهبری جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد: نسل جوان به‌طور طبیعی دارای ایده‌های نو برای اداره جامعه است؛ دنیای ذهنی او متفاوت از پیشینیان است و می‌تواند مولد فرصت‌های مناسبی برای تحول و تکاپو در هر جامعه‌ای باشد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول