اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس میراث فرهنگی شاهرود خبر داد

حضور بیش از 100 گردشگر خارجی در شاهرود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از حضور بیش از 100 نفر گردشگر خارجی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

حضور بیش از 100 گردشگر خارجی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا حسنی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: از فعالیت تمام کمیته‌های فعال در این ستاد به‌صورت ویژه قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال شاهد افزایش 36 درصدی اقامت در هتل‌های استان سمنان بوده‌ایم، افزود: به تعداد 169 هزار و 97 نفر اقامت در ایام نوروز در شهرستان شاهرود ثبت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود اضافه کرد: 34 هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه و 28 هزار نفر در اماکن بوم‌گردی و مناطق گردشگری این شهرستان اقامت یافتند.

حسنی ادامه داد: به تعداد 176 هزار نفر بازدید از جاذبه‌های طبیعی، 106 هزار نفر بازدید از جاذبه مذهبی و 195 هزار بازدید از جاذبه‌های نمایشگاهی شهرستان شاهرود در ایام نوروز امسال به ثبت رسید و 9 هزار و 850 نفر از موزه‌ها بازدید کردند.

وی با اشاره به حضور بیش از 100 نفر گردشگر خارجی در ایام نوروز در شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: 12 راهنمای گردشگری در این شهرستان فعال بودند و هزینه برگزاری مراسم تجلیل از خادمان سفر استان سمنان با توجه به تصمیم‌گیری انجام‌شده به آسیب‌دیدگان منطقه کالپوش شهرستان میامی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول