آژیر خطر در تل آویو در پخش زنده بی‌بی‌سی!

۲ MB
21:16 - 13 فروردین 1405
ویدئو

1 بازنشر13 واکنش
188٫8k بازدید



13 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌گمنام‌
@user170910120835289740013 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌گمنام‌
گمنام

@user1709101208352897400  •  10 فروردین 1405

مطالبه

پناهگاه های رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهید

باتوجه به خوی وحشیگری دشمن صهیونیستی و تعداد بالای شهدای غیرنظامی در جنگ رمضان، از شما فرماندهان نظامی خواهشمندیم بدون هیچگونه مماشات پناهگاه ها و محل های امن ساکنین سرزمین های اشغالی را بدون هیچگونه هشداری مورد حمله موشکی قرار دهید تا التیامی بر این همه درد جانکاه شود

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei13 فروردین 1405
در پاسخ به
صهیونیستا ریتم زندگی کثیفشونو با صدای آژیر تنظیم کنن.

@Delaroosta13 فروردین 1405
در پاسخ به
حقیقتا گوش‌نوازه 😍 بزن هم‌وطن که خوب میزنی.

@user17516734033913 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
محمد

@RAYKA10  •  17 اردیبهشت 1403

مطالبه

درخواست هوشمندسازی قرائت کنتورهای آب، برق و گاز منازل

متاسفانه هر ماه مامورهای آب و برق و گاز برای قرائت کنتورهای خانگی به شهر و محله مراجعه می‌کنند که با توجه به مسائل امنیتی از جمله باز ماندن درب خانه‌ها هنگام خروج مامور و امکان سواستفاده افراد از مامورین و بی دقتی حاصل از قرائت کنتور توسط مامورین، وزارتخانه نیرو و شرکت‌های آب و برق و گاز باید نسبت به هوشمندسازی قرائت کنتورها بدون مراجعه حضوری مامورین اقدامات لازم را انجام دهند . تا شاهد هیچ گونه مراجعه برای قرائت کنتورهای آب و برق و گاز در منازل مسکونی نباشیم.

آب و برق و گاز، قرائت کنتور، اقتصادی، وزارت نفت و انرژی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17724695436713 فروردین 1405
در پاسخ به
کلا شبکه بی بی سی شده منبع اخبار شمادر روز ۵ تا ۱۰ تا از خبرهای بی بی سی رو منتشر میکنید.

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز اسلام و ایران‌
@SarbazeIslamVaIran13 فروردین 1405
در پاسخ به
آژیر و پناهگاه داشتن هم خوب چیزیه ها!

تصویر نمایه‌ی ‌9**1364‌
@user170910052105635800513 فروردین 1405
در پاسخ به
اینجا هم اینترنت رو قطع کردن تا مردم از هشدار بمبارون در مناطق خود بی خبر بمانن تا مردم نمک نشناس ایران کشته بشن تا هم سر انسانی داشته باشید هم ادامه نسل کشی رو موقتا به دیگری بسپارید برای استراحت البته استراحت های ابدی

تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
@Velayat434013 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
شیعه عاشق ولایت

@Velayat4340  •  1 فروردین 1405

مطالبه

منع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار

سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علی‌الخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.

قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@Alikmteh13 فروردین 1405
در پاسخ به
سلامی بر پایان رژیم خبیث اسرائیل

تصویر نمایه‌ی ‌امیر شاهدار1:20😭‌
@Yaheidarkarar13 فروردین 1405
در پاسخ به
آره موش ها برید زیر زمین واقعا مردم دنیا حق داشتن در صده ها ساال از قدیم به جهودها میگفتن موش

تصویر نمایه‌ی ‌تمدن نوین ایرانی‌
@IranianCivilisation13 فروردین 1405
در پاسخ به
در پاسخ به
آنقدر با نژاد ایرانی کینه دارند که بلندترین پل خاورمیانه، پلی که هنوز افتتاح نشده است را بمباران و تخریب کردند. حالا هر ساده لوحی باید بفهمد مساله انرژی هسته ای یا قدرت موشکی و یا دشمنی با اسرائیل نیست. مساله این است که کله سیاه ایرانی را چه به‌تمدن سازی و الگو سازی!!!!. مساله تبدیل شدن ایران به زمی…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌تمدن نوین ایرانی‌
@IranianCivilisation13 فروردین 1405
در پاسخ به
در پاسخ به
آنقدر با نژاد ایرانی کینه دارند که بلندترین پل خاورمیانه، پلی که هنوز افتتاح نشده است را بمباران و تخریب کردند. حالا هر ساده لوحی باید بفهمد مساله انرژی هسته ای یا قدرت موشکی و یا دشمنی با اسرائیل نیست. مساله این است که کله سیاه ایرانی را چه به‌تمدن سازی و الگو سازی!!!!. مساله تبدیل شدن ایران به زمی…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel14 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  28 دی 1404

یکپارچه کردن سامانه ها و درگاه ها
مطالبه

یکپارچه کردن سامانه‌ها و درگاه‌های دولت

طی سال‌های اخیر، تعداد سامانه‌های آنلاین ایجاد شده، به‌ ویژه در حوزه‌هایی مانند املاک و خدمات دولتی، به شکلی غیرقابل توجیه افزایش یافته است. این پراکندگی موجب سردرگمی و تحمیل بار ورود و ثبت‌نام مکرر به شهروندان شده است. با توجه به اینکه تقریباً تمامی اطلاعات هویتی و مکانی افراد (کد ملی، کد پستی، خط موبایل) در دسترس و به هم مرتبط هستند، منطقی‌تر آن است که این خدمات و اطلاعات در یک «سامانه ملی یکپارچه» ادغام شوند تا دسترسی تسهیل شده و نیاز به ورود مکرر به پلتفرم‌های مختلف از بین برود. این وضعیت، به‌ ویژه در مورد اظهارنامه‌ها و تعاملات اداری، به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

رئیس جمهور، مجلس و دولت، سازمان های دولتی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه