گفتمان مهدویت در مدارس بهمئی تقویت می‌شود

مسئول بنیاد مهدویت بهمئی از اجرای سلسله برنامه‌های تبیینی و روشنگری در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف تقویت گفتمان مهدویت، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی و تربیت نسل منتظر و آگاه، همزمان با دهه فجر و نیمه شعبان در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام عارف فخرایی‌نیا، ظهر روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، نشست‌های بصیرتی از ۱۱ تا ۱۴ بهمن‌ماه در مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان برگزار شد.وی افزود: در این نشست‌ها، مباحثی همچون امام‌شناسی، وظایف منتظران، چگونگی زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر (عج)، امید در عصر غیبت و سبک زندگی منتظرانه برای دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین شد.مسئول بنیاد مهدویت شهرستان بهمئی با اشاره به استقبال چشمگیر دانش‌آموزان از این برنامه‌ها گفت: هدف از اجرای چنین طرح‌هایی، تقویت روحیه انقلابی، دینی و مهدوی در میان نسل نوجوان و جوان است.وی خاطرنشان کرد: این نشست‌ها در مدارس شهید باهنر، رقیه، سمیه، هاجر، عفاف، بنت‌الهدی و امام محمد باقر (ع) برگزار شد و با مشارکت فعال مدیران و مربیان پرورشی همراه بود.فخرایی‌نیا در پایان با تأکید بر ضرورت تداوم این‌گونه برنامه‌ها تصریح کرد: بنیاد مهدویت شهرستان تلاش دارد با برنامه‌ریزی هدفمند، گفتمان مهدوی را در بستر مدارس گسترش دهد تا نسل آینده انقلاب با معرفت، بصیرت و امید به آینده، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) باشند.
14:03 - 3 فوریه 2026
آموزش و پرورش
استان ها
كهگیلویه و بویراحمد

2 بازنشر
241 بازدید