نامردا من اینهمه راه اومدم مشهد پول بگیرم دیشب رفتم هیچی ندادن 😩😩😩 مجبورم از اینجا برم ابادان دیگه اونم اطلاع رسانی میکم حتما
@user17722688813127 فروردین 1405تعليقًا علىنامردا من اینهمه راه اومدم مشهد پول بگیرم دیشب رفتم هیچی ندادن 😩😩😩 مجبورم از اینجا برم ابادان دیگه اونم اطلاع رسانی میکم حتما
@user17722688813127 فروردین 1405تعليقًا علىیادم رفت بگم بنزینم ندادن ، میبینی انترررنشنال برنامه جدید بزار بگو پول کسایی که رفتن و ندادن نیست خیلی نگران مردمی ، رسیدگی کن به حق حقوق ماها ، افرین
@user170910167527727511127 فروردین 1405تعليقًا علىیک ضربالمثلی هست که میگه کافر همه را به کیش خود پندارد این رسانه های دشمن هر چیزی رو مستمسک قرار میدن که دروغ هاشون رو بخورد مخاطب بدنخوبیش اینه که همه دیگه قبول دارن اینها رسما رسانه و زبان دشمنان هستن
@user17683002138727 فروردین 1405تعليقًا علىدر دروازه را میتوان بست، دهان یاوه گویان وبنگاه دروغ پراکنی اینتر اشغال ومنو تو را نمیشود بست،یکمشت بی وطن دروغگو دور هم جمع کرده موساد وهر چه را دیکته میکند اینها همان را در غالبهای مختلف، یکمشت معلوم الحال را کارشناس جا میزنند وبه دروغهایشان رنگ ولعاب داده وبه مخاطبین ابله وساده لوح خود میخورانند،
@mani_e27 فروردین 1405تعليقًا علىاین حرف ها روی تعدادی از مردم تاثیر داره ، بهترین کار جواب ندادن است چون تا ابد از این حرف ها می سازند
@For_Khamenei27 فروردین 1405تعليقًا علىبرخی کارمندان و کارکنان شبکه اینترآشغال صهیونیستی فکر میکنن فقط دارن اونجا کار میکنن یه حقوقی هم میگیرن ولی دارن مال حروم تو شکم خودشون و زن و بچه هاشون پر میکنن چون پول این شبکه ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی میاد یه سری ازونا هم که کلا دوس دارن حروم بخورن.
@Victor_from_God27 فروردین 1405تعليقًا علىواقعا بیننده های خودشون رو اینقدر .... فرض میکنند البته هستند ادمهایی که مسخ این شبکه های شغال شدن و باور میکنند به خودشون هم زحمت نمی دهند یک شب بروند بیرون با حقیقت روبرو بشوند بعد بییند چی دارند به خوردشون میدن
@al_aghsa27 فروردین 1405تعليقًا علىاین پشکل مغزها میگن اوردن هر نفر اضافه ۵۰۰،اگه هر نفری ۲میلیون میگیرن این اضافه چی 😂
@Sajad11327 فروردین 1405امروز سرکار بودم دیدم دونفر دقیقا دارن همین ادعای عنترنشنال رو تکرار میکنن باهم و مثل تحلیل گرهای متبحر دائم همدیگه رو تأیید میکنن که آره چند میلیون پول دادن و.. بهشون گفتم خوب یبار برید راستی آزمایی کنید گفتن لازم نیست معلومه که راسته!!! طرفداران عنترنشنال همینقدر احمقند.
@voice_of_Islamic_protest_in_Iran27 فروردین 1405تعليقًا علىاکانت قبلی من رو با کلی کامنت و بازنشر و نشان کردن، حذف کرد و ضربهٔ بدی به من زد! این به کنار!ولی لذت میبرم که فارس میاد از ایران اینترنشنال انتقاد کنه، ولی نمیتونه درست جوابش بده و خود فارس میشه صدای ایران اینترنشنال!ممکنه هم پولی باشه، هم یک عده از روی عشق بیان! نمیشه واقعاً؟
@user17525535681527 فروردین 1405تعليقًا علىاینا فکر کردن مردم شریف این شبهای خیابانهای ایران مثل خودشون هستند،که از اسراییل پول میگیرن.احمقها!! مردم تو سلولهاشونه میهن پرستی.قاعدتا وقتی فاقد چنین سلولهایی هستید، نمیفهمید.
@user17682287629827 فروردین 1405تعليقًا علىجمهوری اسلامی شکست خورده بیاین حکومت پهلوی برگردونید دیگه دشواری نداریم که
@user170910045674326531527 فروردین 1405تعليقًا علىآقایون در مجلس شورای اسلامی که میخواهید کشور عمان رو شریک تنگه هرمز کنید اینکار رو نکنید چون از لحاظ حقوقی بعدا به مشکل میخوریم! اگه سال های بعد جنگی بشه و ما باز تنگه هرمز و ببندیم کشور عمان میتونه از دستمون شکایت کنه و ازمون غرامت بگیره!لطفا گل به خودی نزنید و کشور عمان رو شریک تنگه هرمز نکنید.
@IranianCivilisation27 فروردین 1405تعليقًا علىدرسته خوب.. واقعا بنزین هست این اجتماعات واسه آتش گرفتن و سوختن اعضای تحتانی برعندازان...دریدگان پرغضبدهان نجس و بی ادبمریض و واجب المطبقماش تجزیه طلب
@pinkpanthereabi27 فروردین 1405تعليقًا علىقبول بنزین هست ولی کو پول؟ وقتی اینترنت قطع باشه چجور پول دربیاریم؟
@Delsooz27 فروردین 1405تعليقًا علىدر برابر نخود مغزای بیسوادی که اینهارو باور میکنن باید بگید خوب میکنیم میگیریم شمام میتونی بگیر با احمق بحث و صحبت فایده نداره
@user170910149344394355527 فروردین 1405تعليقًا علىگیرم راست گفته باشن، این خودش یک امتیاز بزرگ واسه جمهوری اسلامیه، حکومتی که به این همه آدم نزدیک دو ماه اینقدر پرداختی و خدمات داشته باشه اونم زمان جنگ باید شیوه ی مدیریتش در بهترین دانشگاههای دنیا تدریس بشه