@user1760306173166 روز پیشدر پاسخ به وپهلوی بر نمیگرده مثل این میمونه طرف تلویزیونش خراب میشه جوری که دیگه بدرد نخوره مجبور میشه اون تلویزیون رو بندازه دور بره یکه تلویزیون دیگه بخره و محض اطلاع اگه دوست داری ایران تجزیه بشه بگو هگه دوست نداری پس دهنتو ببند