مطالبه

بی عدالتی در کنکور 98

چرا در انتخاب رشته و دانشگاه اینقدر بی عدالتی هست ؟ دخترم امسال با رتبه 4 رقمی قبول شد و در دانشگاه فرهنگیان انتخاب رشته نمود اما نه معرفی شد و نه انتخاب شد و همکلاسی های آن که رتبه 5 رقمی و 6 رقمی هستند برای دانشگاه فرهنگیان از آنها مصاحبه گرفتند وقتی پیگیر شدیم از برخی دانشجویان... گفتند بدون رابطه و پارتی امکان ندارد. این عدالتی است که از آن می گویند این عدالتی است که برای آن شهید داده ایم .

0
100
گزارش از مطالبه
16:12 - 17 شهریور 1398

0 بازدید