اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

به دام افتادن ۴ شکارچی غیر مجاز در منطقه مرزی تایباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تایباد گفت: یک گروه ۴ نفره از شکارچیان غیر مجاز در منطقه مرزی هشتادان این شهرستان قبل از هرگونه شکار دستگیر شدند.

به دام افتادن ۴ شکارچی غیر مجاز در منطقه مرزی تایباد

یوسف اربابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: به دنبال گشت مشترک یگان حفاظت محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تایباد، یک گروه شکارچی غیر مجاز که قصد شکار در منطقه مرزی هشتادان، واقع در جنوب شرقی این شهرستان، را داشتند، قبل از هرگونه شکار و صید دستگیر شدند.

وی افزود: این گروه متشکل از ۴ نفر بودند که علاوه بر دستگیری، تعداد یک قبضه سلاح ساچمه زنی دولول به همراه ۶ عدد فشنگ چهارپاره، ۱۸ عدد فشنگ ساچمه و یک دوربین چشمی از آنها ضبط شد‌.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تایباد ادامه داد: همچنین خودروی سواری این افراد توقیف شد و طی بازرسی از آنها، به شکار پرندگان وحشی در گذشته نیز اعتراف کردند.

اربابی بیان کرد: طبق قانون این شکارچیان، متهم به تخلفاتی نظیر حمل مهمات غیر مجاز، شروع به شکار و صید بدون مجوز پرندگان وحشی هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شکارچیان مذکور پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند و اداره حفاظت محیط زیست تایباد درخواست اجرای ماده ۲۳ مجازات تکمیلی قانون مجازات اسلامی و ابطال جواز حمل سلاح را می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول