اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حل پدیده ریزگردهای سرخس هر چه سریعتر به سرانجام برسد

امام جمعه موقت سرخس گفت: یکی از بحران‌ها در شهرستان ما پدیده ریزگردها است و این موضوع باید سرانجام برسد و توقع ما از مسئولان استانی این است که به سرعت این موضوع پیگیری و حل شود.

حل پدیده ریزگردهای سرخس هر چه سریعتر به سرانجام برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی با اشاره به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: این روز برای مواجه واقع‌بینانه با بحران‌ها است و یکی از بحران‌ها در شهرستان ما پدیده ریزگردها است.

امام جمعه موقت سرخس بیان کرد: حل پدیده ریزگردها باید سرانجام برسد زیرا به یک مسئله ملی تبدیل شده است و توقع ما از مسئولان استانی این است که به سرعت مسئله ریزگردها پیگیری و حل شود.

وی تاکید کرد: مدیریت بحران یک نکته بسیار ضروری است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

سیستانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به زمینه‌سازی ظهور اشاره و عنوان کرد: تنها راه نجات بشر ظهور امام زمان(عج) است و رسالت اصلی ما در عصر غیبت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) است.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: زمینه‌سازی به معنی هم افق شدن با اهداف بلند امام زمان(عج) است و این موضوع به صورت دفعی به وجود نمی‌آید و نیازمند یک سلسله اتفاقات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی در پایان به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و سالروز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره و عنوان کرد: انسان نیاز به الگوی تربیتی دارد و مادران شهدا با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) و حضرت ام‌البنین(س) بهترین فرزندان را تربیت کردند که در راه دین و انقلاب شهید شدند.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول