اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: اقدامات نیروهای مقاومت و مردم غزه برگرفته از تفکر بسیجی است.

اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام محمد احمدزاده امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر که همزمان با آیین غبارروبی ضریح امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه اخبار ناگوار جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث شده دل همه آزادی‌خواهان جهان غم داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نابودی رژیم کودک کش و‌جعلی اسرائیل باشیم، افزود: اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است که امام راحل بنیان گذاشتند و مقام معظم رهبری در ادامه پرچم را به دست گرفته‌اند و ان‌شاءالله آن را به دست امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تقدیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود موقوفات متعدد در بخش های مختلف در کاشمر یادآور شد: قطعا همدلی همه خیرین و واقفین در شهرستان باعث ارتقا وضعیت وقف و خدمت به مردم می‌شود، بنابر این باید ظرفیت‌های شهرستان بیش‌ازپیش تقویت شود.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به وجود بارگاه سه امام‌زاده واجب التعظیم و زیارتگاه شهید مدرس در این شهرستان خاطر نشان کرد: باید تلاش شود کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان به جایگاه اصلی خود در حوزه جذب زائران و مجاوران برسد.

در این مراسم حجت‌الاسلام صادق خلیلی که پیش از این ریاست اوقاف و امور خیریه نیشابور را بر عهده داشت به‌عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر معرفی و از خدمات سید احمد حسینی در مدت‌زمان سرپرستی این اداره قدردانی شد.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول