اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استقلال در مشهد به میدان خواهد رفت؟

با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، ممکن است تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف رقبای خود برود؛ با این وجود، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می گوید تاکنون هیچگونه نامه مکتوبی از سوی تیم فوتبال استقلال به ما ارسال نشده است.

استقلال در مشهد به میدان خواهد رفت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی تهران و قرار گرفتن در وضعیت ترمیم برای بهبودی کیفیت چمن و مشکلات زیرساخت‌ها و تأسیسات این ورزشگاه، تیم فوتبال استقلال، یکی از گزینه های اصلی خود برای به میدان رفتن مقابل حریفان خود، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را انتخاب کرده است. 

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران چند شب گذشته در تلویزیون اعلام کرد که ما برای میزبانی در مشهدمقدس با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی صحبت کردیم اما از این سو مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان می کند که ما هیچگونه نامه مکتوبی را از سوی این باشگاه برای میزبانی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد دریافت نکردیم.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز در تایید صحبت های مدیرعامل استقلال طی یک مصاحبه بیان کرد که با توجه به ترمیم چمن ورزشگاه آزادی تهران احتمال دارد دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی دیگر به مصاف حریفان خود بروند. 

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان درباره تکلیف بازی استقلال در مشهد

 

در همین زمینه علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار می کند که هیچگونه نامه مکتوبی برای ما از سوی تیم فوتبال استقلال ارسال نشده است.

وی در ادامه می گوید که ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تنها ورزشگاه گرید A ایران است و در حال حاضر چمن این ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است.

تاج‌فیروز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص موقعیت مکانی ورزشگاه امام رضا(ع) نیز گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) در مکانی واقع شده است که وقتی بازی در سطح ملی و آسیایی برگزار می شود آسیب های جدی می تواند به همراه داشته باشد. حتی زمانی که تیم فوتبال پدیده مشهد در این ورزشگاه از تیم های استقلال و پرسپولیس میزبانی می کرد شاهد بار سنگین ترافیکی در این منطقه و اعتراض مردمی در این خصوص بودیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مشکلات ورزشگاه امام رضا (ع) این است که اکثر ادارات خراسان رضوی در این نقطه از شهر و در نزدیک ورزشگاه واقع شده اند و از لحاظ امنیتی نیز دچار مشکل می شویم. همچنین ورزشگاه امام رضا(ع) و ورزشگاه ثامن ظرفیت حضور بانوان را از نظر زیرساختی ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول