اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هزینه 500 میلیاردی محرومیت زدایی سپاه در خراسان رضوی

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ پنج هزار میلیارد ریال توسط این قرارگاه طی سال جاری برای محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی هزینه شد.

هزینه 500 میلیاردی محرومیت زدایی سپاه در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد اشعری، امروز در همایش منادیان و مدافعان وحدت استانهای خراسان رضوی و جنوبی اظهار کرد: شهرستان خواف در قبل از انقلاب از امکانات چندانی نظیر آب و برق،‌ بهداشت،‌ مدارس و غیره برخوردار نبود، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات زیربنایی و محرومیت زدایی زیادی انجام شده و یا در دست اقدام است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه گفت:‌ ۵ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه در سال جاری برای محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به ترفندهای دشمنان و عوامل آنها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در سطح منطقه و کشورمان ادامه داد:‌ وحدت یک اعتقاد است و یک شعار و مخصوص یک زمان خاص نیست، لذا بیان هر گونه سخنانی که منشاء تحریف و دروغ دارد، به منزله بازی در زمین دشمنان است و باید از آن پرهیز کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع)‌ اظهار کرد:‌ هر حنجره ای که سخن از تفرقه به زبان بیاورد، در زمین دشمن بازی کرده و هر حنجره و حلقومی که صحبت از وحدت مسلمانان کند، مقدس است.

وی گفت:‌ معاندان برای نیل به اهداف خود با ایجاد گروه های نظیر منافقان و گروه تکفیری داعش به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی و آسیب رساندن به ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند، ولی با هوشیاری و بصیرت مردم ولایت‌ مدار و انقلابی به اهداف خود نرسیدند.

وی تصریح کرد:‌ دشمنان و عوامل آن ها با ایجاد اغتشاشات سال گذشته، با تهاجم ترکیبی و با صرف هزینه های بسیار به دنبال شکاف و تفرقه بین مردم شیعه و سنی و در پی آن تجزیه و تقسیم ایران به پنج استان بودند و برخی هم در داخل کشور خود را باخته بودند که با درایت سپاه و نیروهای مدافع امنیت و حضور گسترده مردم در صحنه به اهداف خود دست نیافتند.

کاهش نرخ بیکاری در خواف به ۶ دهم درصد

فرماندار خواف هم در بخش دیگری از این همایش گفت:‌ به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تلاش دولت سیزدهم از هفته دولت سال گذشته تاکنون افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و محرومیت زدایی و حقوق معادن در این شهرستان هزینه و طرح های مهمی در این زمینه اجرا شد.

مهدی عباسپور افزود:‌ اکنون عملیات اجرایی افزون بر ۱۷۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان خواف آغاز شده است و با بهره برداری از آنها شاهد اشتغالزایی بیش از سه هزار نفر در این شهرستان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: نرخ بیکاری در شهرستان خواف از ۱۳.۹ درصد در سال ۱۳۹۵ اکنون به ۶ دهم درصد کاهش یافته است.

فرماندار خواف گفت:‌ شهرستان خواف از ظرفیت ها و نعمتهای بسیار خوبی در بخشهای مختلف نظیر معادن غنی سنگ آهن ، بادهای ۱۲۰ روزه به عنوان یکی از ۱۰ کریدور بزرگ دنیا و پتانسیلهای زیاد برای بهره گیری از انرژی خورشیدی برخوردار است و به برکت نظام جمهوری اسلامی این ظرفیتهای بالقوه به بالفعل تبدیل شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول