اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عامل بیش از ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای حوزه نیشابور، انسانی است

رئیس پلیس‌ راه نیشابور گفت: اگر چه عامل بیش از ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای حوزه نیشابور، انسانی است اما کویری بودن محور سبزوار، نبود مجتمع رفاهی مناسب برای استراحت رانندگان به ویژه در لاین جنوب از مهم ترین علل واژگونی‌ها است.

عامل بیش از ۶۰ درصد تصادفات  جاده‌ای حوزه نیشابور، انسانی است

سرهنگ علی‌اکبر عرفانی‌مهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در ۳ماهه تصادفات حوزه برون‌شهری نیشابور ۳۵درصد واژگونی‌ها و ۳۸ درصد جانباختگان تصادفات جاده‌ای حوزه نیشابور مربوط به محور سبزوار است.

وی افزود: ۳۵درصد واژگونی‌ها و ۳۸ درصد جانباختگان تصادفات جاده‌ای حوزه نیشابور که بیشتر آن‌ها زائران و مسافران بودند در محور سبزوار اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد: نداشتن حفاظ در تعدادی از پل‌ها، نبود اصلاح شیب شیروانی، اختلاف سطح بین شانه، سطح سواره‌رو و نیز نقص خط‌کشی در برخی از مقاطع محور در وقوع حوادث تاثیرگذار بوده است.

رئیس پلیس‌راه نیشابور تشریح کرد: انجام اقداماتی از جمله ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، توقف‌گاه‌های موقت، ساماندهی پارکینگ‌ها برای توقف و استراحت رانندگان، رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و نیز توجه به هشدارها و توصیه‌های ترافیکی در سطح محور، در کاهش تصادفات بسیار موثر هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول