اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درخواست معاون استاندار نجف برای حضور پزشکان ایرانی در مراسم اربعین

معاون استاندار نجف در دیدار با معاون استاندار خراسان رضوی برای تسهیل امر زیارت و رسیدگی بهتر به زائران ایرانی درخواست کرد تا پزشکان ایرانی که شوق خدمت به زائران را دارند در ایام اربعین حضور بیشتری داشته باشند تا علاوه بر ارتباط بهتر براساس زبان واحد، برای ارائه خدمات درمانی در مراکز مستقر شوند.

درخواست معاون استاندار نجف برای حضور پزشکان ایرانی در مراسم اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هاشم الگرعاوی اظهار کرد: باتوجه به همکاری‌های شکل گرفته میان شهر نجف و مشهد در سال های اخیر از مدیریت امور زیارت الگو گرفته‌ایم.

معاون استاندار نجف با بیان اینکه به دنبال تسهیل زیارت در ایام اربعین هستیم، گفت: مردم و دولت عراق در کنار هم برای افزایش همکاری‌ها تلاش می‌کنند و به دشمنان مشترک اجازه نمی دهیم که از این همبستگی میان دو کشور سوء استفاده کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: اشتراکات متفاوتی با مردم عراق داریم و در دفاع از حرم اهل بیت در کنار یکدیگر قرار داشتیم.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: همچون سال های گذشته برای خدمت به زائران اربعین آمادگی داریم. در سفر استاندار خراسان رضوی به استان نجف موضوعاتی برای تسهیل امر زیارت مطرح شد که پس از آن موضوعات پیگیری شده و تصمیماتی نیز برای آن‌ها گرفته شد. امیدواریم نتایج آن برای تسهیل زیارت زودتر نمایان شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول