اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واژگونی خودرو 405 حامل گازوییل باعث حریق و فوت یک نفر شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد از حادثه حریق خودروی سواری و فوت یک نفر خبر داد .

واژگونی خودرو 405 حامل گازوییل باعث حریق و فوت یک نفر شد

به گزارش خبرنگار فارس از گناباد، محمدحسین اسماعیل زاده اظهار کرد: در ساعت ۸:۳۶ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۶ فرودین و بدنبال برقراری تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گناباد مبنی بر واژگونی و حریق یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۲ محور گناباد به تربت حیدریه، بلافاصله اکیپ عملیاتی از نزدیک ترین پایگاه زمینی و هوایی اورژانس پیش بیمارستانی  گناباد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه منجر به فوت یک نفر در صحنه حادثه قبل از رسیدن آمبولانس و نیز و وارد آمدن آسیب های متعدد بهمراه سوختگی با وسعت ۲۰ درصد برای مصدوم دیگر شد که با توجه به وضعیت مصدوم بلافاصله درخواست بالگرد انجام شد و مصدوم در کمترین زمان ممکن به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل گردید. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: این حادثه دومین مورد واژگونی با تلفات جانی طی ۵ روز اخیر در جاده های مواصلاتی شهرستان گناباد بوده است.

سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت گازوییل بود

همچنین سرگرد محسن زنگویی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حامل سوخت گازوییل بود، امروز در جاده گناباد به تربت حیدریه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق به طور کامل در آتش سوخت.

رییس پلیس راه گناباد  افزود: بدنبال این حادثه یک نفر در صحنه حادثه در دم فوت کرد و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد که به وسیله بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافت.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول