اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان مرزی تایباد

مردم مرزنشین تایباد با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن بیعت دوباره با آرمانهای امام و انقلاب ، چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان مرزی تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، مردم مرزنشین تایباد باری دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و حضور خود را پای آرمان های انقلاب نشان دادند.

مردم در هوای زیر صفر درجه مسیر مسجد صاحب الزمان(عج) تا چهارراه پست شهر تایباد را راهپیمایی کردند و انزجار و بیزاری خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس اعلام داشتند.

حضور پرشور نوجوانان در راهپیمایی

نسیم، یک نوجوان دهه هشتادی، در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد، اظهار کرد: من و دوستانم حاضریم در هر شرایطی حامی نظام اسلامی و کشورمان باشیم و به دشمنان اجازه نخواهیم داد که نظری به وطن ما داشته باشند.

علیرضا، دانش آموز دوره متوسطه در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: ایران همانطور که ۴۴ سال با قدرت پیشروی داشته است، در آینده هم با اقتدار و اتحاد بیشتر مسیر ترقی خودش را طی می کند.

آقای نوری که با دختر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده به خبرنگار فارس در تایباد گفت: ما مرزنشینان از این نقطه از کشور پیام می دهیم که همواره حافظ آب و خاک ایران هستیم و شبانه روز از مرزها حراست می کنیم.

وی افزود: تایباد، شهدای شیعه و اهل سنت زیادی به انقلاب تقدیم کرده است و این خود روحیه وطن پرستی و استکبارستیزی مردم را نشان می دهد.من همیشه به فرزندانم توصیه می کنم با ایمان به خدا و قرآن پای اندیشه های امام خمینی(ره) بمانید؛ زیرا ایشان استقلال را به ما هدیه کردند.

در انتها نیز با تجمع مردم در چهارراه پست شهر و پس از صحبت سخنرانان، قطعنامه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول