اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حضور پر شور نوجوانان مشهدی در راهپیمایی 22 بهمن/ سرمای شدید هم مانع همایش میلیونی مردم نشد

مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن مردم انقلابی و ولایتمدار مشهد با حضور گسترده مردم از میدان پانزده خرداد به طرف حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حضور پر شور نوجوانان مشهدی در راهپیمایی 22 بهمن/ سرمای شدید هم مانع همایش میلیونی مردم نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راهپیمایی عظیم 22 بهمن با حضور آحاد مردم و دانش‌آموزان مشهدی از میدان پانزدهم خرداد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

ساعت 9 صبح بیست و دومین روز از بهمن ماه است و میدان پانزده خرداد مشهد میعادگاه عاشقان ولایت می باشد. با آنکه زمان شروع راهپیمایی ساعت 9 صبح اعلام شده بود اما از یک ساعت قبل از آغاز راهپیمایی مردان و زنان سرزمین خورشید در این میدان گرد هم آمده بودند تا آغازگر رویدادی انقلابی باشند و بار دیگر با آرمانهای نظام تجدید بیعت کنند.

 جمعیت انبوهی که در میدان جمع شده بودند ضمن سر دادن شعار‌هایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده»، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان در این اجتماع دشمن شکن با وجود تبلیغات گسترده دشمنان این پیام را به همه ایادی کفر و استکبار مخابره می‌کند که جامعه دانش آموز و دانشجوی ایران اسلامی همیشه بیدار و هوشیار است.

 

 

از حضور خانوادگی تا سلفی انقلاب

شرکت کنندگان در این مراسم پرچمهای ایران  را  به اهتزاز در آورده اند و با سردادن شعارهایی در حمایت از انقلاب و رهبری بر ولایتمداری خود تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در بین انبوه جمعیت حضور خانواده ها در کنار یکدیگر با پرچم های ایران، خودنمایی می کند و نشان از عشق به میهن دارد. این حضور خانوادگی این پیام را به معاندین مخابره می کند؛ عشق به وطن و انقلاب سن و سال نمی شناسد و نقشه دشمنان برای دور ساختن نوجوانان و کودکان از انقلاب و نظام با شکست مواجه شد.

حضور فرزندان در کنار پدر و مادر خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که 22 بهمن فقط مختص سال ۱۳۵۷ نیست، گفتمانی است که همچنان ادامه دارد.

مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و سر دادن شعارهای انقلابی با قدم های استوار در حال حرکت به سمت حرم مطهر رضوی هستند و در این مسیر با فریادهای« مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»و « لبیک یا خامنه ای» اراده پولادین خویش را در مسیر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی به رخ استکبار جهانی کشاندند. در این میان دیدن سلفی های انقلابی جوانان و نوجوانان دیدنی است.

هوای مشهدالرضا (ع) از شب گذشته برفی و سرد است و سرمای هوا صورت های مردم را گلگون کرده است اما سرمای هوا نیز جلودار ملت همیشه در صحنه نشده و خورشید حضور مردمی که 44 سال جانانه پای این نظام و انقلاب ایستاده اند، همه جا را گرم کرده است.

در میانه جمعیت دیدن مادر شهیدی که عکس فرزندش رادر آغوش گرفته و با مشت گره زده شعار می دهد اشک بر چشمان آدمی سرازیر می کند. جوانی که می توانست اکنون در کنار مادر خود در راهپیمایی شرکت کند، در زمانی که کشور و انقلاب در خطر بود با جان خود به دفاع از میهن برخاست.

مردم غیور و انقلابی مشهد از پیر و جوان تا زن و مرد همه آمدند تا در کنار یکدیگر جشن انقلاب را برپا کنند.

 

 

راهپیمایان با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی که روی آن فرمایشاتی از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نوشته شده است بار دیگر بر ادامه دادن راه شهدا و امام راحل و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

 

پایان پیام/ 70085

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول