اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انفجار منزل مسکونی در مشهد ۶ مصدوم برجای گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار توام با آوار یک آپارتمان مسکونی در هاشمیه مشهد منجر به مصدوم شدن ۶ نفر شد.

انفجار منزل مسکونی در مشهد ۶ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد:  انفجار توام با آوار یک آپارتمان مسکونی در هاشمیه مشهد منجر به مصدوم شدن ۶ نفر شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: ساعتی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار و گرفتار شدن افراد در آپارتمانی در بلوار هاشمیه، گروههای نجات و اطفای حریق از سه ایستگاه به محل اعزام شد.

 

‌وی اضافه کرد: انفجار توأم با آوار منجر به تخریب بخشی از یک آپارتمان مسکونی سه طبقه شده بود و آتش نشانان ۶ نفر را که دچار جراحت شده بودند، برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: در این حادثه تعدادی خودرو و واحد مسکونی دیگر نیز دچار خسارت شدند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: در بررسی های اولیه نشت گاز شهری در محل یکی از دلایل احتمالی این حادثه اعلام شد و علت دقیق این انفجار توسط کارشناسان در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول