اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

چند اغتشاشگردر مشهد به پرداخت غرامت ۱۷۰ میلیون تومانی محکوم شدند

رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: چند اغتشاشگر که در جریان آشوب‌های اخیر، خودروی یک شهروند و نیز شبکه رایانه‌ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری مشهد را به آتش کشیده بودند، به پرداخت غرامت ۱۷۰ میلیون تومانی محکوم شدند.

چند اغتشاشگردر مشهد به پرداخت غرامت ۱۷۰ میلیون تومانی محکوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی اظهار کرد:  چند اغتشاشگر که در جریان آشوب‌های اخیر، خودرو یک شهروند و نیز شبکه رایانه‌ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری مشهد را به آتش کشیده بودند، به پرداخت غرامت ۱۷۰ میلیون تومانی محکوم شدند.

 رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در پی فراخوان چندی قبل معاندان و آشوبگران برای ایجاد ناامنی در خیابان های مشهد، عده ای اغتشاشگر در پی اجرای عملیات خرابکارانه خود به برخی اموال خصوصی و عمومی از جمله خودرو شهروندان و تجهیزات دوربین های مداربسته شهری خساراتی وارد کردند که با شناسایی آنها توسط مأموران امنیتی و با دستور مقام قضایی، تمامی این افراد دستگیر شدند.

وی افزود: دو گروه از اغتشاشگران که یک گروه خودرو یک شهروند و گروه دیگر دوربین های نظارتی شهری را به آتش کشیده بودند، در فرآیند دادرسی مکلف به پرداخت خسارات وارده خود شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول