اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان به حفاری غیر مجاز و کشف ۲ دستگاه گنج یاب به همراه وسایل و لوازم مربوطه در نیشابور خبر داد.

دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر این که افرادی در زمینه خرید و فروش اشیاء عتیقه و حفاری غیر مجاز در بخش سرولایت نیشابور فعالیت می‌کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه های انتظامی سرولایت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: تیمهای گشتی پاسگاه انتظامی چکنه حین گشت‌زنی به یک خودرو پراید و همچنین افرادی مظنون و بلافاصله وارد عمل شدند که در یک عمیلات ضربتی هر ۴ نفر سرنشین خودرو اهل شهر مشهد  دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه گنج‌یاب، لپ‌تاپ و برخی وسایل و لوازم مورد نیاز حفاری کشف و یک خودرو پراید را هم توقیف کردند.

سرهنگ حسینعلی‌زاده بیان کرد: در ادامه ماموران پاسگاه انتظامی کلاته محمدجان بخش سرولایت به یک دستگاه خودرو پراید دیگر در محدوده کلاته محمدجان مظنون که با اقدام به موقع ماموران ،خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو و محل یک دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل مورد نیاز در حفاری کشف شد.

وی تشریح کرد: در مجموع طی این ۲ مرحله عملیات ۲ دستگاه خودرو پراید توقیف، ۷ متهم دستگیر و ۲ دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل و لوازم مورد نیاز در حفاری کشف و ضبط شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول