اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امام جمعه تربت حیدریه: استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: روش مسخره و استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است اما این ها باید بدانند هم در دنیا و هم در آخرت نه تنها به هدف خودشان نخواهند رسید، قطعا سیلی محکمی از خداوند متعال خواهند خورد و در همین دنیا پاسخ استهزائات خود را می دهند.

امام جمعه تربت حیدریه: استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد معلمی امروز در تجمع اعتراضی طلاب ، روحانیون و اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه مرحوم هراتی اظهار کرد: یک نشریه مورد حمایت دولت خبیث فرانسه که از آزادی و حقوق بشر و رعایت حقوق زنان و کودکان دم می زنند، امروز در جایی که به اصطلاح خودشان مهد آزادی و تمدن است کاری انجام می دهند که هیچ انسان اندیشمند و صاحب تفکری با هر دین و آئینی این حرکت را نمی پذیرد.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: موزه پاریس مملو از جمجمه مردان و زنان و کودکان بیگناه الجزایری است که تحت استعمار دولت خبیث فرانسه هستند و این کشور با این سابقه خود را مهد تمدن و آزادی می داند و به این بهانه علیه اعتقادات همه ادیان هر غلطی می کنند.

وی تصریح کرد : روش مسخره و استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است اما این ها باید بدانند هم در دنیا و هم در آخرت نه تنها به هدف خودشان نخواهند رسید، قطعا سیلی محکمی از خداوند متعال خواهند خورد و در همین دنیا پاسخ استهزائات خود را می دهند.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: اهانت هایی که به اعتقادات و مقدسات در کشور می شود ادامه حرکت گذشتگانی است که از صدر اسلام بود و امروز این مجله پادوی آمریکا همین خط را در پیش گرفته و اذناب داخلی آنها هم همین مسیر را می روند و هیچگاه به هدف خود نخواهند رسید.

وی ادامه داد: آنها راه استهزا گرفتن را از روی استیصال و ناچاری در پیش گرفتند چرا که حریف اقتدار حکیمانه و‌ هوشمندانه مقام مرجعیت و ولایتی که تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرده نشده‌اند، لذا با کارهای کودکانه و سخیف می خواهند این کوه استوار بلند را فرو بریزند و این از تادانی و بی عقلی این افراد است، اما ما یقین داریم اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تصریح کرد: امروز دشمن وقتی صحبت های حکیمانه و آگاهانه رهبر فرزانه انقلاب از روی اطلاع و تسلط به دنیا نسبت به نقش زنان را می شنود،  فهمیدند که هر چه بافته اند پنبه شده پس با عصبانیت به مقام ولایت و مرجعیت  توهین می کنند و این بخاطر سیلی است که خورده اند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول