اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در طرقبه شاندیز

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز از دستگیری ۵ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در منطقه فرح آباد شاندیز خبر داد.

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در طرقبه شاندیز

سرهنگ بهنام اویسی در  گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ١١٠ مبنی بر وقوع قتل به علت نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه فرح آباد شاندیز، بلافاصله موضوع با دستور فرمانده انتظامی شهرستان در دستور کار دایره جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و تیم پلیس آگاهی شهرستان طرقبه شاندیز به منظور شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی های انجام شده حاکی از آن بود که تعداد ۹ نفر از افراد با اجاره باغی اقدام به گرفتن جشن تولد کرده بودند و به علت سر و صدای زیاد باعث مزاحمت یکی از ساکنین مجاور آن باغ شده بودندو همین امر باعث نزاع و درگیری و در نهایت منجر به فوت یکی از افراد شده و ضاربین پس از این اقدام متواری شدند.

سرهنگ اویسی تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی ۵ نفر از عوامل اصلی این نزاع و درگیری را در تپه سلام و  بلوار توس مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ۴ نفر از این متهمین از اتباع افغانستانی است، خاطر نشان کرد: متهمین دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات درباره دیگر عوامل احتمالی این نزاع و درگیری همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ ۷۰۰۷۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول