اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تا کنون ۳۰ هزارنفر متقاضی برای شرکت در اعتکاف حرم رضوی ثبت نام کرده اند

ثبت‌نام برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد حرم مطهر رضوی با استقبال گسترده‌ همراه بوده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر درخواست خود را ثبت‌ کرده‌اند.

تا کنون ۳۰ هزارنفر متقاضی برای شرکت در اعتکاف حرم رضوی ثبت نام کرده اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد توکلی،معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در این خصوص اظهار کرد: از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد حرم مطهر رضوی با استقبال گسترده‌ همراه بوده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از طریق سایت اعتکاف و سامانه پیامکی ثبت نام کرده‌اند و با توجه به استقبال صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان افزایش بیشتری نیز داشته باشد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی  افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد، از بین این افراد حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به قید قرعه برای شرکت در این مراسم معنوی انتخاب خواهند شد.

وی گفت: اعتکاف رجبیه امسال از ۱۵ بهمن ماه به مدت سه روز در مسجد جامع گوهرشاد و مسجد صدیقی‌ها و مسجد ملاهاشم برگزار خواهد شد و از معتکفان با ارائه خدمات مختلف فرهنگی و مذهبی میزبانی خواهد شد.

علاقمندان تا ۶ دی ماه فرصت دارند از طریق سایت اعتکاف به آدرس ETEKAF.RAZAVI.IR و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۴۸۰۳۰ ثبت نام کنند. شایان ذکر است فهرست منتخبان شرکت در مراسم اعتکاف که به قید قرعه انتخاب می‌شوند، ۱۳ دی ماه از طریق سایت اعتکاف و با ارسال پیامک اعلام می‌شود.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم اعتکاف امسال در مسجد گوهرشاد، مسجد صدیقی‌ها و مسجد ملاهاشم برگزار می‌شود و ظرفیت ۲۲۰۰ نفر برای میزبانی از معتکفان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول