اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مسئول مجمع جهادگران خراسان رضوی: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

مسئول مجمع جهادگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه خدمت به مردم، موجی از امیدآفرینی ایجاد می کند، گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

مسئول مجمع جهادگران خراسان رضوی:  بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمدهاشم زروندی صبح امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر خطاب به جهادگران  اظهار کرد: اکنون فرصتی  برای جهاد تبیین و خدمتگزاری  به مردم است. از این عرصه بزرگ خدمت رسانی غافل نشوید.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی، مجمع جهادگران استان، با شبکه عظیم افراد در عرصه های مختلف دانشجویی، طلاب، محلات و ... می تواند بسیار موثر باشد.

مسئول مجمع جهادگران خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد شهدای جهادگر بسیجی مشهد که شامگاه پنج شنبه به شهادت رسیدند، افزود: ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم. در این جنگ چندجانبه که دشمن علیه ما شروع کرده است ما باید در عرصه جهاد در خط مقدم باشیم.

حجت الاسلام زروندی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب تاکید کرد: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است. رهبر معظم انقلاب، خط و مسیر را برای همه ما مشخص کرده اند که آن خدمت به مردم است. خدمت به مردم، بستری دارد و در دلش موجی از امیدآفرینی ایجاد می کند. ما محکم پای کار این انقلاب ایستاده ایم و در عرصه خدمت پیشگام و پیشتاز هستیم. حتی اگر نتوانستیم جمعی کار کنیم باید برویم و تک به تک کنشگری اجتماعی داشته باشیم.

مسئول جهادگران خراسان رضوی با اشاره به تلاش جهادگران برای تهیه ۱۷۶۰ جهیزیه و ۵۶۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند  بیان داشت: به خود میبالیم که به همراه گروه های جهادی نقش بزرگی را در این انقلاب ایفا میکنیم و اگر در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنیم همه ما باید جوابگو باشیم.

وی در پایان افزود: اجتماع امروز شما سیلی محکمی به استکبار جهانی و اغتشاشات است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول