اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آماده‌باش ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش‌نشان در اطراف حرم رضوی

سازمان آتش نشانی مشهد برای تامین ایمنی عزاداران در روز‌های تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است.

آماده‌باش ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش‌نشان در اطراف حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید فرهادی سرپرست سازمان آتش نشانی مشهد ظهر امروز به خبرنگاران گفت: سازمان آتش نشانی مشهد برای تامین ایمنی عزاداران در روز‌های تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است. به همین منظور ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد در آماده‌باش هستند و ۲۸۰ آتش نشان نیز در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده اند.

وی افزود: طی این دو روز، حدود ۲۴ دستگاه خودرو‌های سبک اطفای حریق و موتور سیکلت‌های عملیاتی آتش نشانی مشهد در ۴ لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بست‌های ورودی به حرم در ۵ مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)، آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو، مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودرو‌های سبک و سنگین اطفای حریق و موتور سیکلت‌های سیار آتش نشانی برای تامین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری مراسم از دقایق ابتدای روز یکشنبه و تا پایان مراسم روز‌های تاسوعا عاشورا مستقر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول