اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد برگزار شد

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: نخستین دوره آموزشی سراسری خادمان خواهر بقاع متبرکه با حضور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد آغاز شد.

دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آیین آغازین دوره آموزشی خادمان زن بقاع متبرکه کشور در مشهد، گفت: اعتقاد به نذر خود و عمل به آن، ترس از قیامت، اخلاص، ترس از خدا و کمک به یتیمان، فقرا و اسیران از جمله ویژگی های خانواده امیرالمومنین(ع) است که در قرآن مورد تجلیل قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این سازمان در هر سال دوره‌های آموزشی برای هیات امنا و خادمان بقاع متبرکه در مشهد، استان ها و شهرستان ها برگزار می‌کند که با ماموریت های جدید خود در حوزه بقاع متبرکه آشنا شوند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: نخبگان هیات امنا و خادمان در قالب چند گروه به مشهد می‌آیند تا هم زیارت کنند و هم تشویق شوند. امسال برای نخستین مرتبه ۲۵۰ نفر از خدام خواهر به عنوان نمایندگان خدام خواهر برتر در این دوره شرکت کردند.

نوروزپور گفت: خانواده حضرت زکریا نیز طبق آیات قرآن، اهل کار خیر بودند، خدا را با خوف و رجا می‌خواندند و در مقابل خدای متعال خاشع بودند. این ویژگی‌ها در قرآن کریم، تجلیل شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول