اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

غفلت از مشکلات مردم منجر به آسیب اعتقادی می شود

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر مسائل روزمره و معیشتی که مردم گرفتار آن هستند، مورد غلت قرار گیرد، منجر به آسیب زدن به موضوعات پایه و اعتقادی می شود.

غفلت از مشکلات مردم منجر به آسیب اعتقادی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، یعقوبعلی نظری در نشست با فعالان فرهنگی و تشکل های انقلابی کاشمر که ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه فرهنگ باید بر اساس برنامه ها و اهدافی که معین می شود، اقدام کنیم، افزود: کاشمر دارای ظرفیت فرهنگی و تاریخی است که برای همه نخبگان مشخص است و بر اساس این ظرفیت ، در حل مشکلات موجود اقدام کنیم.

استاندار خراسان رضوی فرهنگ را یک موضوع مهم دانست و ابراز کرد: اگرچه فرهنگ پایه و اساس است، اما چون مسائل و مشکلات اقتصادی فراگیر حادث شده در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر مسائل روزمره و معیشت مردم را که امروز با آن گرفتار هستند، مورد غفلت قرار دهیم، قطعا به موضوعات پایه و اعتقادی آسیب وارد می شود.

نظری با تاکید بر قرارگرفتن اولویت های معیشتی و اقتصادی مردم برای کاهش مشکلات آنان، خاطرنشان کرد: نباید از موضوع پایه ای فرهنگی غفلت کنیم، چرا که معتقدیم پایه و اساس جمهوری اسلامی مردم است و مردم نقش اساسی در تشکیل، استقرار و حفظ این نظام دارند.

وی با اذعان به اینکه جریان کارکرد مردمی در بخش ها و موضوعات مختلف بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: ذات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دینی و مردمی بودن آن است، لذا وظیفه ما زمینه سازی، حمایت و راهبرد گذاری های کلان مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه انقلاب است.

نظری با تاکید بر اینکه مسؤلیت کارکرد، عمل و رقم زدن اهداف و تحقق آن بر عهده فعالان فرهنگی است، تصریح کرد: قطعا این باور مشترک حاکمیت و مردم به هیچ عنوان جداشدنی نیست.

وی با اذعان به اینکه دولت سیزدهم میراث دار یک وضعیت گذشته نامناسب در حوزه اقتصادی به ویژه در زمینه بدهی ها است، گفت: اگر این بدهی ها پرداخت نشود، تأثیر منفی در جریان اقتصادی دارد، بنابراین نیاز به زمان بیشتر داریم که با یک شیب ملایم و  منطقی به اصلاح جریان اقتصادی منجر شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین در خصوص درخواست ها و موضوعات مطرح شده قول پیگیری داد.

فتنی است؛ در این جلسه تعدادی از فعالان فرهنگی، هنری، رسانه، ورزشی و تشکل های انقلابی به بیان دغدغه ها و مشکلات شان پرداختند. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول