اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سلاجقه: کم‌مهری بانک‌ها موجب خاک خوردن پروژه‌های بخش خصوصی شده است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه کم مهری بانک‌ها موجب شده تا برخی پروژه‌های سرمایه گذاری شده توسط بخش خصوصی خاک بخورد که رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به این مسئله خواهند داشت.

سلاجقه: کم‌مهری بانک‌ها موجب خاک خوردن پروژه‌های بخش خصوصی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهرستان با زیرساخت‌های عالی موجود و خاک حاصل‌خیز می‌تواند از منظر تولید به یک شهرستان طراز اول تبدیل شده و قطب کشاورزی و دامپروری شود.

سلاجقه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور برای توجه به صنایع جانبی و فناوری در قوچان، گفت: متأسفانه آنچه در این شهرستان دیده می‌شود حکایت از داشته‌ها ندارد درصورتی که این مردم علقه خود به نظام و دولت را ثابت کرده ولی خدمات مناسبی دریافت نکردند.

وی با اشاره به بازدید انجام گرفته از پروژه‌های نیمه کاره قوچان به ویژه مجموعه فرهنگی هنری این شهرستان و نگاه دولت به این پروژه‌ها، بیان کرد: سرمایه گذاران دلسوز با فراهم کردن مجوزهای لازم آماده هزینه کردن سرمایه‌هایشان هستند اما کم‌لطفی و کم‌مهری بانک‌ها موجب خاک خوردن این پروژه‌ها شده است که رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به این مسئله خواهند داشت.

سلاجقه ادامه داد: اگر قرار به تحت پوشش قرار گرفتن همه شهرستان قوچان توسط تصفیه خانه فاضلاب باشد باید ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد که این موضوع در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی مطرح می‌شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اختصاص ۸۰ دستگاه موتور سیکلت به سازمان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و تخصیص سهمیه شهرستان قوچان، تصریح کرد: برای خودرو نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده  که برای پاسگاه‌ها و اداره‌ها در اختیار قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به وضعیت پتروشیمی میان‌کاله اذعان کرد که این پتروشیمی هنوز مجوزی از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت نکرده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول