اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: به دنبال شکستن شخصیت همدیگر نباشیم و آبروی فرد مومن را نبریم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مواظب باشیم که به دنبال شکستن شخصیت همدیگر نباشیم و آبروی فرد مومن را نبریم. زیرا باعث شدیدترین عذاب های دنیوی و اخروی می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: به دنبال شکستن شخصیت همدیگر نباشیم و آبروی فرد مومن را نبریم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع قضات و کارکنان این سازمان در مشهد گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی  تا کنون آزمایش بسیار بزرگی برای همه ملت ایران و نیروهای انقلابی به عرصه ظهور رسیده است و در طول این چند سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد، سخت ترین فشارها بر جمهوری اسلامی ایران وارد شده است. این فشارها از جانب دشمنان فقط نبوده و دوستان نادان هم در این موضوع دخیل بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شیطان از راههای گوناگون سعی در انحراف افراد دارد و یکی از این راه ها گرفتن دوستی ها ور فاقت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان تاکید کرد: باید سعی کنیم این دوستی ها و برادری ها بیشتر و محکم تر باشد. مواظب باشیم که به دنبال شکستن شخصیت همدیگر نباشیم و آبروی فرد مومن را نبریم. زیرا باعث شدیدترین عذاب های دنیوی و اخروی می شود. هر فردی باید در ابتدا زبان خود را نگه  دارد و  و باید خیلی از آن ما مواظبت کنیم که با آن شخصیت افراد را زیر سوال نبریم. زیرا خداوند به این عمل راضی نیست و در قیامت نیز از تک تک اعضاء بدن سوال می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: مدیران عالی قوه قضائیه، از مشکلات معیشتی قضات و کارکنان با خبر هستند و تلاش های شبانه روزی برای بهبود معیشت دارند. تمام تلاش و همت افراد در سازمان را باید ارج نهاد و از آن تقدیر نمود. بدنه و پیکره سازمان قضایی نیروهای مسلح با تلاش های خود باعث موفقیت های چشمگیری در خود قوه قضائیه شده که  این موجب رضایت ریاست قوه قضائیه نیز شده است.

وی تاکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی دارای قضات و کارمندان باسابقه ای است که باید از این تجربه  استفاده نمود

با وجود کمبود نیرو در مسیر اهداف و تعالی سازمان گام بر میداریم

حجت الاسلام دکتر علی اسماعیلی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: در مرزهای استان خراسان رضوی با تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح استان ، امنیت کامل برقرار است

وی خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی باوجود کمبود نیرو، در مسیر اهداف و تعالی سازمان گام بر میدارد. برنامه بازدید از مرز ها و کلانتری ها و پاسگاه ها در این استان با تلاش همه قضات انجام می پذیرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول