اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش مناطق قرمز کرونایی خراسان رضوی به ۵ شهرستان

رنگ‌بندی جدید کرونایی نرم افزار ماسک نشان‌ می‌دهد وضعیت خراسان رضوی ٧ شهر قرمز و نارنجی، ١۴ شهر زرد و ٨ شهر آبی است.

افزایش مناطق قرمز کرونایی خراسان رضوی به ۵ شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با اعلام رنگ‌بندی جدید کرونایی که امروز در نرم‌افزار ماسک منتشر شد(و بر خلاف هفته‌های قبل که در روز پایانی و برای هفته جدید اعلام می‌شد)، تعداد مناطق قرمز در خراسان رضوی افزایش یافت به طوری که ۵ شهر در وضعیت قرمز، ٢ شهر در وضعیت نارنجی، ١۴ شهر در وضعیت زرد و ٨ شهر در وضعیت آبی قرار گرفتند.

طبق این رنگ‌بندی که از چهارشنبه ١٢ آبان ماه اعمال می‌شود شهرستان‌های کاشمر، سبزوار، خلیل‌آباد، ششتمد و کوهسرخ در وضعیت قرمز و شرایط خیلی پرخطر و نیز شهرستان‌های تایباد و خواف در وضعیت نارنجی و شرایط پرخطر هستند.

شهرستان‌های گناباد، مه‌ولات، تربت حیدریه، بردسکن، بجستان، داورزن، جوین، فیروزه، نیشابور، درگز، قوچان، کلات، مشهد و فریمان با قرار گرفتن در وضعیت زرد شرایط خطر متوسط دارند.

همچنین شهرستان‌های سرخس، تربت جام، باخرز، زاوه، رشتخوار، جغتای، خوشاب و چناران با کنترل کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی وضعیت بهتری نسبت به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی دارند و با قرار گرفتن در وضعیت آبی شرایط کم خطر دارند.

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول