اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح تشدید نظارت و برگشت قیمت‌ها در خراسان رضوی آغاز شده است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر تنظیم بازار، تشدید نظارت‌ها و تاکید استاندار، طرح تشدید نظارت، بازرسی و برگشت قیمت کالاهای پرمصرف به قیمت‌های قبل و مصوب در خراسان رضوی اجرا شده است.

طرح تشدید نظارت و برگشت قیمت‌ها در خراسان رضوی آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی غفوری‌مقدم در حاشیه جلسه هماهنگی دستگاه‌های نظارتی خراسان رضوی اظهار کرد: مقرر شده است با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های حاکمیتی و تمامی بازرسان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و همچنین نیروهای مردمی بسیج طرح تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف مردم در سطح استان تداوم یابد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی در ادامه با تشریح ابعاد این طرح گفت: این طرح درقالب ۲ بخش بازرسی مراکز تولید و عرضه در حال اجرا است.

وی گفت: نظارت در این مرحله علاوه بر حلقه تولید و عرضه کالاهای اساسی، لبنیات، سیمان، افزایش قیمت‌های کاذب برخی کالاها، اعمال قیمت‌های مصوب و بررسی حاشیه سود تعریف شده سایر کالاها است.

غفوری‌مقدم نظارت به صورت سیستمی در سامانه‌های جامع تجارت، بازارگاه و سایر سامانه‌های خدماتی ذیربط را نیز از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی با استقبال از حضور خبرنگاران در کمک به اطلاع‌رسانی اجرای این طرح و کمک به توسعه فضای آرام در بازار گفت: با همکاری مشترک مراجع قضایی، تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت و اصناف، پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی و نیروهای مردمی بسیج طرح اجرا و نسبت به برخورد با متخلفان اقدام قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول