اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آرزوی ما ساخت ورزشگاه اختصاصی ورزشکاران المپیکی در مشهد است

سرپرست کاروان ورزشی پارالمپیک با بیان اینکه سقف آرزوهای ورزشکاران جانباز و معلول والیبالیست دیگر کسب مدال و راه‌یابی به المپیک نیست، گفت: یک ورزشگاه اختصاصی برای جانبازان و معلولین می‌خواهیم.

آرزوی ما ساخت ورزشگاه اختصاصی ورزشکاران المپیکی در مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، بعد از پایان مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ ورزشکاران خراسانی کاروان سردار دل‌ها به مشهد بازگشتند و مراسم استقبال از افتخارآفرینان خراسان رضوی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد.

خراسان رضوی در پارالمپیک سه نماینده داشت، هادی رضایی به عنوان سرمربی و مهدی بابادی به عنوان ورزشکار توانستند مدال طلای رشته والیبال نشسته را کسب کنند.

هادی رضایی پیش از اعزام به مسابقات مادرش را از دست داد اما با این وجود تیم ملی در مسابقات همراهی کرد.

حسن عبدی نیز به عنوان ورزشکار همراه با تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان در جایگاه نهم قرار گرفت.

آرزوی ما ساخت ورزشگاه اختصاصی ورزشکاران المپیکی در مشهد است

سرپرست کاروان ورزشی پارالمپیک کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سقف آرزوهای ورزشکاران جانباز و معلول والیبالیست دیگر کسب مدال و راه‌یابی به المپیک نیست، گفت: یک ورزشگاه اختصاصی برای جانبازان و معلولین می‌خواهیم.

هادی رضایی در خصوص نتایج مسابقات پارالمپیک بیان کرد: اگر نتایج این دوره را با دوره قبلی مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که در دوره پیشین کاروان ۱۱۲ نفره کشور در مجموع ۲۴ مدال کسب کرد که هشت‌ مدال آن طلا بود، اما کاروان ۶۲ نفره این دوره، موفق به کسب ۲۴ مدال و ۱۲ مدال طلا شده‌اند که نشان‌دهنده‌ کیفی بودن کاروان امسال است.

وی ضمن یادآوری شعار کاروان یعنی توکل، تلاش و افتخار افزود: برنامه‌ریزی و هدف باعث می‌شود چیزی به‌وجود بیاید که نیاز داریم، بچه‌ها با تلاش و توکل خود توانستند برای کشور افتخار کسب کنند.

سرپرست کاروان ورزشی پارالمپیک کشور که سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته کشور را نیز برعهده دارد در پاسخ به سوالی پیرامون این تیم و پشتوانه‌سازی آن اظهار کرد: در همین تیم امسال هم بازیکنان ۲۱ و ۲۲ ساله وجود داشتند و اگر پشتوانه‌سازی در سال‌های گذشته نبود، هفت دوره قهرمانی ممکن نبود، در برنامه‌ریزی‌های پاراالمپیک کشور، پشتوانه‌سازی جزو برنامه‌هاست و برای والیبال نیاز است تحول ایجاد شود، چرا که امسال مسابقات مهم آسیایی، قهرمانی باشگاه‌های جهان و قهرمانی جهان که ورودی به پارالمپیک پاریس نیز است را پیش رو داریم.

رضایی خاطرنشان کرد: انگیزه ما تا زمانی که در خراسان رضوی، یک ورزشگاه اختصاصی برای ورزشکاران جانبازان و معلولین احداث نشود، ادامه خواهد داشت، آرزوی ما دیگر کسب مدال و راه‌یابی به المپیک نیست و فقط ورزشگاه اختصاصی حتی در پایین شهر می‌خواهیم.

همه‌ مسابقات این دوره المپیک مانند فینال‌ بود

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته نیز در جمع خبرنگاران گفت: سطح مسابقات این دوره بسیار بالا بود و همه‌ تیم‌ها با قدرت در برابر ایران ظاهر می‌شدند.

مهدی بابادی افزود: این مدال مبارک مردم ایران، خراسانی‌ها و سبزواری‌های عزیز باشد که این چند روز انرژی زیادی به ما دادند، سطح مسابقات امسال بسیار بالا بود در حالی که رقیب سنتی ما همیشه بوسنی بوده است.

وی با اشاره به فینال‌گونه بودن تمامی مسابقات این دوره بیان کرد: همه تیم‌ها در برابر ایران از تمام قوا و وجود خود مایه می‌گذاشتند تا عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه حدود ۲۰۰ روز را در اردوی تیم ملی گذرانده است، خاطرنشان کرد: برای تک تک امتیازاتی که کسب کردیم برنامه داشتیم و خوشحالیم که توانستیم دست پر به کشور برگردیم.

بابادی یادآور شد: شاید از بیرون که نگاه کنیم به نظر بیاید رقبای آسانی داشتیم اما اصلا اینگونه نبود و تیم‌های دیگر امتیازات برابری داشتند و در گیم شماری و پوئن شماری به دور بعد صعود می‌کردند.

وی در خصوص راه‌یابی ایران و خود به پارالمپیک پاریس نیز گفت: ما همه تلاش خودمان را می‌کنیم و در این مسیر سیاست‌های مدیریتی و دعای مردم بسیار مهم هستند. 

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران در خصوص احتمال کسب چهارمین مدال طلای المپیک خود در پاریس اظهار کرد: پیش‌بینی این مسئله کار درستی نیست و باید تلاش کرد، رکوردشکنی فردی مهم نیست و سربلندی تیم ملی و خوشحالی مردم مهم است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول