اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس جدید در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی از بهره‌برداری از یکهزار و ۳۰ کلاس درس جدید هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در این استان خبر داد.

بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس جدید در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، محسن صارمی در سومین جلسه پروژه مهر دستگاه تعلیم و تربیت استان اظهار کرد: بیش از هزار و ۳۰ کلاس درس در قالب ۲۷۶ پروژه با زیربنای ۱۳۴ هزار مترمربع در آغاز سال تحصیلی به دستگاه تعلیم و تربیت استان تحویل خواهد شد.

معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی افزود: از مجموع این پروژه‌ها ۹۹ مورد دولتی، ۱۱ مورد مردمی و ۱۶۶ پروژه به‌صورت مشارکتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۵۰۸ کلاس درس در قالب ۱۵۷ پروژه روستایی و ۵۳۰ کلاس درس در قالب ۱۲۰ پروژه شهری هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری خواهند رسید.

صارمی یادآور شد: از مجموع ۲۷۶ پروژه آماده بهره‌برداری استان ۲۱۵ پروژه آموزشی و الباقی شامل سالن ورزشی، دارالقرآن، خوابگاه، استخر، نمازخانه و کارگاه است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول