اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ارائه خدمات اورژانس مامایی به مادران کرونایی در بیمارستان ام‌البنین(س)

رئیس بیمارستان ام‌البنین از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز درمانی به مادران بارداری که نیاز به خدمات اورژانسی مامایی داشته باشند ارائه خدمت می کند و اگر بعد از بستری، علایم ابتلا به کرونا مشخص شد در اتاق ایزوله جدا از سایر مادران بستری می‌شوند.

ارائه خدمات اورژانس مامایی به مادران کرونایی در بیمارستان ام‌البنین(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر فریده اخلاقی اظهار کرد: بیمارستان ام‌البنین به مادران بارداری که نیاز به خدمات اورژانسی مامایی داشته باشند ارائه خدمت می‌کند و اگر بعد از بستری، علایم ابتلا به کرونا مشخص شد در اتاق ایزوله جدا از سایر مادران بستری می‌شوند.

رئیس بیمارستان ام البنین با اشاره به اینکه مادرانی که از ابتدای ورود علایم حاد تنفسی داشته باشند به بیمارستان امام رضا(ع) ارجاع داده می‌شوند، گفت: اگر شرایط بیمارستان امام رضا(ع) به نحوی بود که امکان بستری بیمار را نداشت، بیمار در این مرکز و در اتاق ایزوله نگهداری و مراقبت می‌شود.

وی ادامه داد: مادرانی که در ابتدای پذیرش بدون علایم بوده و نیاز به خدمات اورژانسی مامایی مانند سزارین و یا زایمان طبیعی داشته باشند، در صورت مثبت شدن تست آنها، بعد از ارائه خدمت جدای از سایرین بستری می‌ شوند و در اتاق ویژه زایشگاه مورد مراقبت قرار می‌گیرند.

اخلاقی با بیان اینکه در برخی از موارد جان مادر و جنین در خطر است به همین دلیل خدمات در این مرکز درمانی ارایه می‌شود، گفت: بعد از زایمان اگر مادر دچار علایم حاد تنفسی باشد در آی سی یو بستری می‌شود و در صورتی که نوزاد نیز نیاز به خدمات ویژه درمانی داشته باشد در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری می‌شود.

رئیس بیمارستان ام البنین گفت: درصورتی که مادر علایم شدید بیماری را نداشت به مادر آموزش داده می‌شود تا با رعایت نکات بهداشتی و ماسک شیر خود را دوشیده و بعد از استریل کردن به نوزاد داده می‌شود اما اگر مادر علایم شدید بیماری داشت تا بهبودی مادر، نوزاد از شیر اهدایی بانک شیر تغذیه می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول