اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی در خراسان رضوی/ ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی تا پایان سال گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک هزار پروژه گازرسانی با چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هم‌زمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ پروژه گازرسانی در خراسان رضوی/ ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی تا پایان سال گازدار می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، حسن افتخاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه سال گذشته در این ایام شاهد افتتاح ۲۴۴ پروژه گازرسانی در سطح استان بودیم، اظهار کرد: در هفته دولت امسال یک هزار پروژه گازرسانی در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این آمار ۱۳۵ پروژه روستایی و ۸۶۵ مورد نیز طرح‌های گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: در بخش روستایی ۷۶ روستا با جمعیت هشت هزار ۹۳۰ خانوار به شبکه گاز کشور متصل می‌شوند و عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی در ۵۹ روستای دیگر با جمعیت چهار هزار و ۲۳۵ خانوار نیز با مجموع دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در حوزه گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی هم ۸۶۵ مورد پروژه شامل افتتاح طرح‌های گازرسانی در ۳۲۰ واحد تولیدی صنعتی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۴۵ واحد دیگر با مجموع اعتبار دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

افتخاری ابراز کرد: مجموع اعتبار طرح‌های گازرسانی در خراسان رضوی در هفته دولت امسال بالغ چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

وی تأکید کرد: در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است گازرسانی به بیشترین تعداد واحد صنعتی تولیدی کشور توسط شرکت گاز استان خراسان رضوی هدف‌گذاری شده است که امیدواریم باهمت همکاران شرکت گاز استان و حمایت‌های شرکت ملی گاز تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌مندی ۹۰۰ واحد تولیدی صنعتی جدید از نعمت گاز الهی باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول