اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مقدمات محاسبه کرایه براساس مسافت در قطارشهری مشهد انجام شده است

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: براساس مصوبه شورای شهر برای محاسبه کرایه براساس مسافت مقدمات کار انجام شده و در حال نهایی کردن نرم افزار مورد نیاز برای عملیاتی کردن این طرح هستیم.

مقدمات محاسبه کرایه براساس مسافت در قطارشهری مشهد انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص اظهار کرد: براساس آمار از اول تا ۳۱ اردیبهشت یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۶۱۵ مسافر از طریق خط یک و ۹۱۳ هزار و ۱۲۴ مسافر از طریق خط دو جابه‌جا شده‌اند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: طی این مدت ایستگاه‌های شریعتی، مفتح و طبرسی پرترددترین ایستگاه‌ها در خط دو و ایستگاه‌های شریعتی، پارک ملت و بسیج پرترددترین ایستگاه‌ها در خط یک بوده‌اند.

وی با اشاره به طرح محاسبه کرایه قطار شهری براساس مسافت نیز گفت: براساس مصوبه شورای شهر برای محاسبه کرایه براساس مسافت مقدمات کار انجام شده و در حال نهایی کردن نرم افزار مورد نیاز برای عملیاتی کردن این طرح هستیم.

کاظمی به افزایش هزینه‌های تمام شده هر سفر در قطار شهری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هزینه تمام شده هر سفر ۹ هزار تومان است که ۸ هزار تومان آن از سوی شهرداری مشهد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول