اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

از دستگیری ۵ متهم سرقت های خیابانی تا کشف ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری‌های سناباد و احمدآباد برای به نتیجه رساندن سه پرونده در اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت خبر داد.

از دستگیری ۵ متهم سرقت های خیابانی تا کشف ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی با اشاره به اینکه مرحله دیگری از طرح مقابله با سرقت های خیابانی در دستور کار کلانتری سناباد و احمد آباد مشهد قرار گرفت، اظهار کرد: تیم تجسس کلانتری سناباد در اجرای مرحله اول این طرح و در پیگیری پرونده سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو با توجه به سرنخ‌هایی که در دست داشتند وارد عمل شده و عاملان این سرقت‌ها را در بلوار شهید صادقی به طور نامحسوس  تحت‌نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی زمانی که  موتورسیکلت پلاک مخدوش متهمان درخیابانی فرعی متوقف و یکی از متهمان قصد تخریب در یک خودروی سواری سفید رنگ داشت برای دستگیری آنان وارد عمل شدند و متهمان که با سرعت زیاد از صحنه متواری شده‌بودند پس از مسافت کوتاهی، راننده موتورسیکلت که دچار ترس شده بود کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و موتورسیکلت واژگون شد.

وی گفت: در این لحظه یکی از متهمان با شیء تیز و برنده در مقابل ماموران تجسس کلانتری سناباد مقاومت نشان می‌داد اما پلیس او و همدستانش را دستگیر کرد.

صارمی ساداتی با اشاره به این مطلب که با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری وسایل سرقتی کشف شده گفت: تحقیقات از سه متهم سرقت‌های سریالی وسایل خودروهای سواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم تجسس کلانتری سناباد در دومین مرحله اجرای این طرح ضربتی و با پیگیری یک پرونده سرقت به سرنخ‌هایی از وجود دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک انبار واقع در حاشیه شهر مشهد دست یافتند.

وی گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را بازرسی و ۳۴دستگاه استخراج ارز دیجیتال نصب شده کشف  و تحقیقات در این باره ادامه دارد. 

دستگیری ۲متهم گوشی قاپی

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم گشت پیشگیری کلانتری احمد آباد مشهد نیز در اجرای این طرح ضربتی، پیگیری پرونده گوشی قاپی‌های تیزدستانه را در دستور کار خود قرار داده و به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره‌زنی متهمان شد. 

وی افزود: ماموران کلانتری احمد آباد در این طرح با گشت‌های نامحسوس ۲ مظنون موتورسوار را تحت نظر قرار دادند و پس از  دقایقی این ۲ متهم قصد سرقت گوشی تلفن همراه شهروندی داشتند که ماموران انتظامی  وارد عمل شدند. 

صارمی ساداتی گفت: ۲متهم با سرعت زیاد متواری شدند و پلیس در تعقیب و گریز با شلیک تیر هوایی توانست آنها را دستگیر کند. 

وی گفت: با دستگیری ۲ متهم  ۲۲ و ۲۳ ساله سه شاکی پرونده با حضور در کلانتری احمد آباد، آنان را مورد شناسایی قرار دادند و تحقیقات درباره این پرونده و کشف دیگر سرقت‌های احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول