اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

چتر باران بر سر خراسان رضوی

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از شدت یافتن بارش‌های رگباری از فردا در خراسان رضوی خبر دارد و گفت: انتظار داریم این بارش‌ها به طور متناوب و با شدت و ضعف همراه با رعد و برق و افزایش ابرناکی، احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب به‌خصوص در نواحی شمالی و غربی استان تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

چتر باران بر سر خراسان رضوی

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از شدت یافتن بارش‌های رگبار از فردا در خراسان رضوی خبر دارد و گفت: انتظار داریم این بارش‌ها به طور متناوب و با شدت و ضعف همراه با رعد و برق و افزایش ابرناکی، احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب به‌خصوص در نواحی شمالی و غربی استان تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین  طی این مدت احتمال وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا با احتمال خسارت در نواحی شمالی و جنوبی استان وجود دارد.  

وی در خصوص نوسانات دمایی خراسان رضوی طی روزهای آینده نیز گفت: نوسانات دمایی نامحسوس و در حد ۲ تا سه درجه خواهد بود به طوری که در مشهد بیشینه دمای هوای امروز ۲۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده، طی روزهای ۴۸ ساعت آینده، ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت.

اهنگرزاده با بیان اینکه روز گذشته نیز بارش باران از چهار شهرستان‌ تربت‌حیدریه، تربت‌جام، فریمان و کلات گزارش شده، اظهار کرد: طبق اطلاع ایستگاه‌های هواشناسی، بیشترین میزان بارش در تربت حیدریه ۲۵ میلیمتر و در شهرستان‌های تربت‌جام، فریمان و کلات  زیر یک میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته  بیشترین وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های سبزوار و بجستان با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده‌ است و کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان طی این مدت بوده‌اند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول