اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اهانت همراهان جهانگیری به نمایندگان خراسان رضوی در مجلس

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز همراهان آقای جهانگیری به نمایندگان مردم خراسان در مجلس اهانت کردند.

اهانت همراهان جهانگیری به نمایندگان خراسان رضوی در مجلس

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی سفر آقای جهانگیری به مشهد، بنده به دعوت آقای معتمدیان استاندار خراسان رضوی به عنوان رییس مجمع نمایندگان در جلسه صبح امروز به احترام آقای استاندار و مردم استان  و این که بتوانیم از دل این جلسه مصوباتی به نفع مردم و موضوعات اقتصاد مقاومتی پیگیری شود در جلسه حضور پیدا کردم.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای جلسه هیچ گونه وقتی برای ما گذاشته نشد، حتی صندلی مرا به یکی از معاونین آقای نوبخت دادند. همان موقع قصد ترک جلسه را داشتم اما به اصرار آقای استاندار در جلسه ماندم و چون سخنران اول بودم صحبتهایی در حمایت از مردم استان، نگاه جدی به پیشرفت و توسعه استان و حتی لزوم توجه به آلوکاران شهرستان زبرخان را مطرح کردم و در ادامه ضمن انتقاد نسبت به‌ برخورد سخیف با نمایندگان مردم جلسه را ترک کردم.

وی ادامه داد: در بیرون جلسه متوجه شدم که موضوع بی‌احترامی به همین جا منتهی نشد و در راستای توهین و اهانت، الفاظ ناپسند نسبت به نمایندگان مجلس توسط همراهان آقای جهانگیری استفاده شده که از بیان آنها معذورم و به همین دلیل از محل خارج شدم. 

ارکانی گفت: این افراد حتی اقدام به کتک زدن آقای طلایی دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان هم کردند که موضوع را به جد از طریق نهادهای قضایی پیگیری خواهیم کرد چراکه در واقع به کل خراسانی‌ها اهانت شده است.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در واکنش به چنین برخوردی گفت: آقایان دچار تکبری هستند که تا سطح همراهان هم رسوخ پیدا کرده و این تکبر با خشم ناشی از تحویل دادن  پاستور نیز همراه شده است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول