اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولید ۴۳۰۰ تن گوشت مرغ و ۲۰۰۰ تن گوشت قرمز در خراسان رضوی

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی دامپزشکی در استان و نظارت این مجموعه بر کشتارگاه‌های دام و طیور، نزدیک به ۲۰۰۰ تن گوشت قرمز و ۴ هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ تولید شد.

تولید ۴۳۰۰ تن گوشت مرغ و  ۲۰۰۰ تن گوشت قرمز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر جواد اعلمی اظهار کرد:  از آغاز اجرای طرح نوروزی دامپزشکی در این استان و نظارت این مجموعه بر کشتارگاه‌های دام و طیور، نزدیک به ۲۰۰۰ تن گوشت قرمز و ۴ هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ تولید شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا روز گذشته، تعداد طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های طیور استان ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار قطعه بوده و تعداد دام کشتار شده در کشتارگاه‌های دام استان نیز بیش از ۵۲ هزار راس گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و در جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب و تامین امنیت غذایی زائران و مجاوران رضوی، کلیه کشتارگاه‌های دام و طیور خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده و تمامی محصولات این مراکز با نظارت کارشناسان دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف خواهد شد.

گفتنی است؛ با توجه به اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف و ضبط موارد غیرمجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی، روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی از کلیه شهروندان درخواست کرده تا در صورت مشاهده موارد یادشده و یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵و ۳۷۲۵۰۰۳۵(شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲(مرکز پیام اداره کل) و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان در میان گذاشته و یا  از طریق پیام رسان سروش به آدرس @dampezeshkirazavi پیام های خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول