اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| نبود نظارت صحیح باعث ایجاد مشکلات در مسکن مهر گلبهار شده است

رئیس دادگستری گلبهار گفت: ضرورت دارد مسؤلان مسکن مهر با تدبیر و هم اندیشی به مشکلات پیش آمده در برخی از پروژه‌های مسکن مهر گلبهار رسیدگی کنند زیرا نبود نظارت صحیح و به موقع و قانونی دستگاه‌های متولی امر باعث این مشکلات شده است.

فارس من| نبود نظارت صحیح باعث ایجاد مشکلات در مسکن مهر گلبهار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید گلبهار» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

پیگیری‌های اول و دوم خبرنگار فارس با عناوین «پایان کار مسکن مهر گلبهار در صورت رفع نواقص صادر می‌شود» و «دستور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص بررسی مشکلات مسکن مهر گلبهار» منتشر شد.

این بار به سراغ رئیس دادگستری گلبهار رفتیم و موضوع را پیگیر شدیم.

حسین مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به دستور پیگیری رییس کل دادگستری خراسان رضوی مبنی بر ورود دستگاه قضایی گلبهار به مشکلات مسکن‌ مهر این شهرستان ادامه داد: مدیران مسکن مهر شهرستان لازم است با وقت‌گذاری و دقت نظر در مأموریت‌های محوله و وظایف ذاتی‌شان به مشکلات رسیدگی و نسبت به رفع آنها چاره‌اندیشی کنند، از وعده‌های بدون عمل دست بردارند و خروجی جلسات را حل مشکل مردم در این پروژه‌ها قرار دهند.

رئیس دادگستری گلبهار با تأیید مشکلات فنی متعدد در پروژه‌های مسکن مهر گلبهار به گلایه‌های مردم در این پروژه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه مردم حق دارند پس از چندین سال که مشکلات برطرف نشده است از دستگاه قضایی کمک بخواهند، گفت: دادگستری به دلیل مسؤلیت شرعی و قانونی باید ورود پیدا کند و در خصوص افراد خاطی اعمال قانون و رسیدگی‌های کیفری و حقوقی در این خصوص را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: نبود نظارت صحیح و به‌موقع و قانونی دستگاه‌های متولی امر باعث این مشکلات شده است که قانون در مورد برخی از این مراجع به ویژه مهندسان ناظر، مجازات‌های انتظامی و کیفری و مسئولیت مدنی پیش‌بینی کرده است که باید مسؤلان این پروژه ها پاسخگو باشند.

در شهرستان گلبهار، بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن مهر با نواقص فنی به مردم تحویل داده شده است که پس گذشت چندین سال هنوز حتی برای یک واحد هم پایان‌کار صادر نشده است و این در حالیست که مسؤلان به جای حل مشکل فقط وعده می‌دهند؛ وعده‌هایی که هنوز منجر به حل مشکل مردم نشده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول