اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از 9 میلیارد ریال پول نقد توسط مرزبانان هنگ تایباد

مرزبانان هنگ تایباد، مستقر در ایست و بازرسی هفده شهریور در دو عملیات جداگانه موفق شدند بیش از 9 میلیارد ریال پول نقد را کشف کنند.

کشف بیش از 9 میلیارد ریال پول نقد توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی  خراسان رضوی، 
در عملیاتی مرزبانان هنگ تایباد مستقر در ایست و بازرسی 17 شهریور پس متوقف کردن یک دستگاه خودرو سواری و بررسی آن، 4 میلیارد و 550 میلیون ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران را کشف و در این رابطه ضمن توقیف خودرو سه سرنشین آن را به عنوان متهم دستگیر و راهی مراجع ذی صلاح کردند.

در عملیاتی مشابه نیز با هوشیاری مرزبانان این فرماندهی، از یک خودرو سواری 5 میلیارد و 300 میلیون ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود کشف؛ خودرو توقیف و راننده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

گفتنی است خروج وجه رایج جمهوری اسلامی ایران از کشور ممنوع بوده و در همین راستا مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور در مجموع از خروج 9 میلیارد و 850 میلیون ریال پول نقد جلوگیری کردند.

به همت مرزبانان این فرماندهی ، مرزهای استان خراسان رضوی برای قاچاقچیان ناامن شده است زیرا مرزبانان ما با مقوله ی قاچاق به هر شکلی که باشد برخوردی سخت خواهند داشت.

انتهای پیام/70054

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول