اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نقش‌آفرینی ۵۱ هزار بسیجی در پایگاه‌های سلامت خراسان رضوی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ۵۱ هزار بسیجی در پایگاه‌های مسجد سنگر سلامت استان درحال خدمت‌رسانی به مردم در راستای کاهش آمار کرونا و قطع زنجیره مبتلایان به این ویروس هستند.

نقش‌آفرینی ۵۱ هزار بسیجی در پایگاه‌های سلامت خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه تربت حیدریه، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۱۰۳ شهید شهرستان تربت حیدریه با حضور سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه تربت حیدریه برگزار شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این نشست با بیان اینکه معتقدیم امور باید مبتنی بر مسجد به عنوان قدرت معنوی باشد، اظهارکرد: همکاری مردمی که با مسجد تعامل دارند، به عنوان قدرتی فزاینده در اجرایی شدن امور موثر است.

سردار یعقوبعلی نظری با تاکید بر اینکه بسیج مظهر قدرت مردمی است، افرود: از اول آذرماه بسیجیان با تکیه بر نقاط متبرک همانند مساجد تمامی نمودار‌های مربوط به بحران کرونا را کاهش داده‌اند.

وی ادامه داد: در دو هزار و ۵۵۵ پایگاه سلامت مسجد محور دو پایگاه برادران و خواهران فعال هستند که  ۱۷۰ پزشک و ۳۳۰ پرستار از این پایگاه‌های سلامت پشتیبانی تخصصی می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان یادآور شد: نزدیک به ۵۱ هزار بسیجی در پایگاه‌های مسجد سنگر سلامت درحال خدمت رسانی به مردم در راستای کاهش آمار کرونا و قطع زنجیره مبتلایان هستند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول