اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری از 558 کلاس درس در خراسان رضوی از ابتدای سال تحصیلی جاری

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی از بهره‌برداری از 558 کلاس درس از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 558 کلاس درس در خراسان رضوی از ابتدای سال تحصیلی جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، ابوالقاسم بابایی در جلسه با اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی ضمن اشاره به جایگاه ممتاز این استان در جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: سابقه درخشان خراسان رضوی در امر مدرسه‌سازی نشان از همت والای خیرین نیک اندیش و به ویژه تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان دارد.

وی یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی خراسان رضوی را توجه بیش از پیش بر سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های خیرساز و تسهیل امور مربوط به خیرین مدرسه ساز دانست و گفت: در ابتدای سال تحصیلی جاری ۱۵۳ پروژه با ۵۵۸ کلاس و زیربنای ۵۳ هزار مترمربع به صورت مردمی و مشارکتی در این استان به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این مدارس باشیم.

 رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی نیز با اشاره به اقدامات ارزنده خیرین مدرسه‌ساز این استان، بیان کرد:  از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعهدات خیرین بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان بوده است که نشان از رشد ۱۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ دارد.

غلامعلی رافتی افزود: همدلی مسئولان در اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان عامل تسریع اجرای پروژه‌های خیرساز و مشارکت بیش از پیش خیرین نیک اندیش شده است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول