اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| دانشگاه تربت حیدریه بعد از تجمیع زیرمجموعه گناباد قرار نمی‌گیرد

رئیس دانشگاه تربت ‌حیدریه گفت: در جنوب خراسان رضوی قرار است دانشگاه تربت ‌حیدریه، مجتمع آموزش عالی گناباد، مرکز آموزش عالی کاشمر و احتمالا مرکز آموزش عالی تربت‌جام با هم تجمیع شوند، اما اینکه همه آن‌ها به زیرمجموعه گناباد تبدیل شوند، صحت ندارد.

فارس من| دانشگاه تربت حیدریه بعد از تجمیع زیرمجموعه گناباد قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در «فارس من» سوژه ای با عنوان « درخواست حمایت از دانشگاه جامع تربت حیدریه» را ثبت و درخواست پیگیری آن را داشتند.

رئیس دانشگاه تربت ‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در جنوب خراسان رضوی قرار است دانشگاه تربت ‌حیدریه، مجتمع آموزش عالی گناباد، مرکز آموزش عالی کاشمر و احتمالا مرکز آموزش عالی تربت‌جام با هم تجمیع شوند، اما اینکه همه آنها به زیرمجموعه گناباد تبدیل شوند، صحت ندارد، زیرا گناباد مجتمع آموزش عالی و دانشگاه نیست و دوم اینکه اصل موضوع از اساس کذب محض است.

محمدحسن فتحی نسری ادامه داد: بر این اساس، تصمیم‌سازی نهایی به یک کارگروه واگذار و مقرر شد با توجه به اینکه دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه معین و نماینده وزارت علوم در ساماندهی دانشگاه‌های خراسان رضوی است، تصمیم‌گیری کند.

وی تصریح کرد: بر این اساس قرار شده شاخصه‌هایی مانند تعداد دانشجو، مساحت فضای آموزشی، زیرساخت‌های آموزشی، امکانات شهری نظیر وجود راه‌های ارتباطی، امکانات ریلی و موارد مشابه به این کارگروه ارائه شود.

رئیس دانشگاه تربت ‌حیدریه افزود: در نهایت یا در این کارگروه تصمیم نهایی اخذ می‌شود یا اینکه استنادات ارائه شده به تهران ارسال تا وزارت علوم مستقیما خودش تصمیم بگیرد.

فتحی نسری بیان کرد: با توجه به اینکه تربت حیدریه دارای دانشگاه است، صحیح نیست که زیرمجموعه مجتمع آموزش عالی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول