اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امدادرسانی به مصدومان حادثه سقوط پژو به داخل گذرگاه عابر پیاده در مشهد

سرپرست آتش نشانی مشهد از امداد رسانی آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۸ و ۲۹ این سازمان به مصدومان تصادف خودرو تیبا با پژو پارس خبر داد.

امدادرسانی به مصدومان حادثه سقوط پژو به داخل گذرگاه عابر پیاده در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان از امداد رسانی آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۸ و ۲۹ این سازمان به مصدومان تصادف خودرو تیبا با پژو پارس که منجر به سقوط یکی از این خودروها به داخل گذرگاه عابر پیاده در بزرگراه شهید چراغچی این شهر شده بود، خبر داد.

وی ادامه داد: در پی اعلام این سانحه توسط رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی بلافاصله نیروهای امدادی دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام که با حضور نجاتگران یکی از مجروحان که در داخل خودرو محبوس شده بود با استفاده از تجهیزات ویژه رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل شد.

گفتنی است؛ علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور مشهد در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول